[Kepviselok] Csak ugy.Ja es utazas+kultura.

ELTE TTK HÖK Szervező elnökhelyettes szerveh at ttkhok.elte.hu
2006. Jan. 9., H, 09:46:38 CET

Hello Elektor-kalandorok!

Gondoltam irok,csak ugy, mert hianyoztok...Jol hangzik mi? Na ki hitte el?:)

Ismet egy reggel.Nem ertem, miert van az, hogy minden reggel,mikor ram jon
az irogathatnek, olyan hideg van.Biztosan tetszik a fentieknek a PIROS
orral rohangalo,szipogo,csuszkalo emberek masszaja. Lehet, hogy
belemdermednek még a gondolatok is, aztan mikor felengedek,
kiszakadnak,sot, kiesnek belolem, es igy hupsz, lesz egy kis szosszenet.
Mindenki oromere:)

Remelem, sokat mondogatjatok meg:PIROS..

Persze ez mar nem slager, de azert meg mindig jol esik.
Egyesek szerint orult vagyok.Lehet.Masok szerint tavaszodik.Na nem.Olyan
hideg volt, hogy csak ugy csuszkalt a makkos cipom. Huu, makkos
cipo.Emlekeztek meg?Minden hulye (koztuk en is,de csak szigoruan szuloi
nyomasra,sot elnyomasra!!), a rendszervaltas+ az utana kov 5 evben jo kis
makkos cipokben rohangalt.Ehhe.Azert kivancsi lennek,ki hozta be,ki
gyartotta, es hogy volt gusztusa mindenkinek azt viselni.Ma meg persze,
mikor vennek egyet, csak ugy, poenbol, nincs.Csak a kissebbseg
hordja.Biztosan van valami boltjuk.
Na es a legjobb, a szines (koztuk a PIROS) ruhaik. Imadom, mert nem egyen
szurke-fekete-feher, hanem szines, vidam, porgos, izgalmas, mozgalmas es
udito. (Nem, nem a piros-feher koca kola) Olyan, mint a keletieknel. Na
nem nagyon keletre (bar persze, mint a tipikus pasiknak, a hárem, a manna
es egyebek ugranak be...)csak ugy, mondjuk a torokoknel.

(Szines ruha,forgatag.A levelem lenyege, amihez a korites jar,gratisba
persze:-) (: Megyunk Torokorszagba. Napfogyi lesz. Marcius. Gyertek.Ha
info kell, akkor kaloz at ludens.elte.hu. Jo lesz!)

Azert sokan lenezik oket.Nem,nem a makkos cipojuk miatt. Sok minden mas
miatt. Pedig,szerintem ezek kozul az emberek kozul szinte senki nem ismeri
a roma kulturat...Nem a Bp 8ker.re gondoltam. Az igazi,videki romakra.Ahol
meg van olyan. A szuleim kollegaja reven sokat jartam ilyen helyekre.
Hihetetlen. Sok meghokkento,szamomra szokatlan dolog is volt,de voltak
olyanok,amikre csak sohajtottam. Mert vehetnenk neha peldat is. Nem
mindent,termeszetesen, de azert lenne mit gyakorolni.
Mert van,van kultura,hagyomany ( ..es minoseg...ahh, az urbanizacio
gyongyszemei csilingelnek vissza:) es szeretet.(Ismetlem,nem a 8.
keruletrol irok!)
Tudjatok, jo lenne, ha a magyarok (bocs a megkulonboztetesert, csak az
erthetoseg kedveert) is megtartananak valamicsket abbol hires
vendegszeretetbol. Tudod, mesz az utcan,koszonnek. Kersz egy pohar vizet,
behivnak,kannaval adnak,es megkinalnak etellel, elbeszelgetnek veled.
Segitenek.

Mindig eszembe jut a kontraszt es a dal:Budapest,Budapest, Te csodas...aha.

Tovabbi szep napot,keves fagyoskodast es sok-sok felmelegedest, a
szivekben is:)

OFL
még szerveh....aztan majd meglatjuk.

UI:Orsi hozott teat.Fini.Gratis.Asszonta irjam meg.Megirtam.