[Kepviselok] Program ihlettel

Palszabo Krisztian chris at elte.hu
2006. Jan. 9., H, 13:45:05 CET

Sziaszok!

   Előre is elnézéseteket kérem a formai stílusért, de Fecó levele megihletett,
gondoltam kipróbálom, hátha könnyebb így eleget tenni a levélírási
elvárásoknak. Tőled is bocs, Fecó a stílusátvételért, de kipróbálom, hátha így
kevésbé zakkan meg a z ember a gép előtt gúvadó szemekkel pötyögve a
billentyűzeten, miközben odakinnt hétágra süt a nap, az ember meg a vibráló
montor előtt pislogja ki fájó szemeiből a kontaktlencsét majdnem a
billentyűzetre.
   Szóval egy programot ajánlanék Nektek, amit egy kis ismert
túraegyesületünkkel csinálunk, de ennek ellenére nyílt bárki számára, főleg
hogy a hökös ígéreteimben is benne vannak a kis túrák. Ezért gondoltam, most
ide is elküldöm.
      Gondolom többeknek tele van a hócipője vizsgákkkal Pót ZH-kkkkkal,
UV-kkelll... Nekem is! De én már látom az alagút végét... ...Beavatlak Titeket
is!
   A Mátra. Igen, február utolsó hétvégéjén, túra. A kerge Zergékkel!
Szóval a ki február 24-26. között úgy érzi, hogy kirándulna egyet, vagy
szánkózna, esetleg síelne... ...igen, hihetetlen, kis csonka hazánkban is
lehet!
Több hóágyúzott, ratrakolt, kivilágított, hangosított pályánk van már! Mindegy.
Szóval aki ezeket csinálná... esetleg közben félig megfagyna...
...utána Ybl Miklós bácsi által tervezett gyógyfürdőben olvasztaná ki
csülkeit...
(szépcombú lányrésztvevőinktől elnézést kérek utóbbi hasonlatom miatt)
...Utána lakmározna egyet a hagyománnyá vált Zerge vacsorából...
(finom! Néha lennének
mellékhatásai... ...de azok sincsenek, mert tartalmaz általában némi C 12-est,
ami
jó. Nem kell rohangálni utána. Ha C14-et is, azmegazutókorrégészeinekkő').
De egyébként tényleg jó szokott lenni.
Na meg a gitár. Ja meg a zéneklés. Meg a ziszogatás.
Meg a zeszegetés.
 Bővebb infó hamarosan! Még meglepetés! Még nem árulom el... (Még nekem is,
mert
még nincs kész a szervezés...:)) De alakul!!!:)
   Ja Szabi, köszi a levelet! (most nem írok neked külön).

   Üdv,lányoknak pusz-pusz!
      Krisz