[Kepviselok] elnoki beszámolo

elnok at ttkhok.elte.hu elnok at ttkhok.elte.hu
2006. Júl. 1., Szo, 19:28:48 CEST

Tisztelt Képviselők!

Csaolva is küldöm beszámolómat, és be is másolom a levél szövegébe.

Remélem a hossza ellenére megtisztel a tisztelt képviselők,
tisztségviselők mindegyike, hogy elolvassa nem csak az én, hanem
valamennyi tisztségviselő beszámolóját.

Üdvözlettel:

Papp Gabriella
ELTE TTK HÖK
elnök

ui. A költségvtést valószínűleg csak a hétfői napon fogom tudni kiküldeni
az adminisztráció felhalmozódása miatt.
Elnézést kérek érte!

Elnöki beszámoló

Mivel nem kívánok újraindulni az önkormányzat elnöki posztjáért, ezért
szeretnék néhány szót írni arról, hogy hogyan láttam/látom a TTK HÖK
munkáját, működését két év elnökség távlatából. Az önkormányzattal kevés
alapvető probléma van, de van, amiken a jövőben mindenképpen javítani
kell. Ilyen például a felelősségi szintek egyértelmű meghatározása (ki
miben hozhat önálló döntést, és hogyan és kit kell arról tájékoztatnia), a
hallgatókkal való aktív kommunikáció művelése, adminisztrálás, a
képviselők motiválása, a tisztségviselők számonkérése.

A problémák meglétében egyaránt vétkes az önkormányzat elnöke, valamennyi
tisztségviselője és a képviselők mindegyike. Ezeket a hiányosságokat lehet
pótolni és bízom benne, hogy a TTK HÖK egésze képes arra, hogy belássa mi
sem vagyunk tökéletesek, ahogyan a hallgatók és az oktatók sem azok.

Köszönöm a közgyűlésnek/küldöttgyűlésnek a bizalmat, hogy megválasztott az
önkormányzat elnökének, és amennyire tudtak/akartak hozzájárultak a
képviselők ahhoz, hogy végezni tudjam a dolgomat, teljesíteni azt, amit
elvállaltam.
Szeretném megköszönni a tisztségviselők mindegyikének munkáját, még akkor
is, ha olykor több volt a hanyagság, mint számomra elfogadható lett volna,
hiszen mindnyájan segítették a munkámat így vagy úgy.
Rengeteget tanultam ezalatt a két év alatt, és ehhez minden pozitív és
negatív történés egyaránt hozzájárult.

Bízom benne, hogy az önkormányzat a jövőben is tovább fog fejlődni, és oda
fog figyelni arra, hogy minél kevesebb utólag rossz döntésnek minősülő
határozatot hozzon, tanulni fog a hibákból, és mindig arra fog törekedni
minden egyes képviselője, tisztségviselője, hogy a hallgatók érdekeit
képviselje minden területen.

A tényleges beszámolóm

Július

11-én lezajlott az Alakuló Közgyűlés, melyet végig elnököltem.
12-én a TTK- s különítménnyel átmentünk Lakitelekre az EHÖK Vezetőképzőre,
ahol igyekeztünk részt venni valamennyi programon, ismerkedni, jó
kapcsolatokat kialakítani a többi önkormányzat megjelent tagjaival.
19-24-e között az EFOTT-on képviseltette magát az önkormányzat sokad
magammal együtt. A HÖOK Budapesti Regionális Szövetségével, a BMF-el, az
IK, PPK HÖK-kel együtt szórakoztattuk az érdeklődőket. A TTK HÖK logikai
játékokkal, társasjátékokkal várta az kedves odalátogatókat.
28-án részt vettem a közös borítékoláson, majd 29-én a diplomaosztón
búcsúztattam a végzős hallgatókat.
Ezeken túl a tisztségviselői gárdában bekövetkezett változások miatt
elkezdtem az ügyek intézését (EHÖK-ben, itt-ott).

Augusztus

A hónap elején szorgoskodtam az irodában, dolgozgattam, készültem a
következő tanévre.
Mindig a gólyatábor szervezők rendelkezésére álltam raktár, megállapodási
szerződés stb. ügyben.

17-én lelátogattam a matekos gólyatáborba, ahol másnap előadást is
tartottam a többi tisztségviselővel együtt.
19-én a Geo-bio gólyatáborba mentem, ahol egészen 22-ig maradtam.
22-én az info-x gt-be mentem Tiszalúcra, ahol szintén tartotta előadást.
24-én a Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar gólyatáborát látogattam meg
Szolnokon, majd 26-án Balatonszárszóra mentem a TÓFK gólyatáborába.
29-én az elsősök beiratkozásán segítettem, számos előadást tartottam.
30-án megtartottam az év 0. választmányi ülését.
31-én lementem Káptalanfüredre a kémia-x, vegyész gólyatáborba, ahol
szintén tartottam előadást az elsősöknek.

Szeptember

2-3-án átrendeztük, rendet raktunk az Északi Haliban, melynek eredményét
már láthattátok.
5-én segítettem a problémás hallgatók beiratkozásán egy kicsit, és
dolgozgattam.
6-án választmányt tartottam.
7-én EHÖK elnökségi ülésen vettem részt.
12-én beszédet mondtam a kézfogókon.
13-án megbeszélésen vettem részt Princzinger Péter oktatási igazgatóval,
valamint választmányt tartottam.
14-én EHÖK elnökségi ülésen vettem részt.
18-án részt vettem egy kihelyezett EHÖK elnökségi ülésen, melynek fő
témája az EHÖK SZMSZ módosításának tervezete volt.
20-án 18 órától Közgyűlést tartottam.
21-én részt vettem a Dékáni- és a Kari Tanács ülésen.
26-án EHÖK elnökségi ülésen voltam, ahol az Egyetemi Tanács anyagokat
tárgyaltuk meg a 14 órakor kezdődő tanácsülés kapcsán. Majd részt vettem
az Egyetemi Tanács ülésén is.
27-én megtartottam a fogadó órámat, majd a Választmány ülését is.
28-án EHÖK elnökségi ülésen voltam, majd este kampány megbeszélésen vettem
részt, ahol Gönci Balázs EHÖK elnök-jelölt kampányát készítettük elő.
29-én EHÖK közgyűlés volt, ahol költségvetést módosítottuk, valamint a
2003-2004-es évi EHÖK-ös ösztöndíjak kiutalásának jogosságát vizsgáló
bizottság beszámolóját tárgyaltuk meg.
  9-ig külföldön tartózkodtam, ez idő alatt Gönci Balázs látta el az
elnöki feladatokat, mint megbízott elnök.

Október

A második hét eseményei az EHÖK elnökválasztás körül zajlottak. Folyamatos
egyeztetéseket tartottunk a Lágymányosi kari HÖK elnökökkel és a Tófk-kal
ez ügyben.
11-én megtartottam a Választmányi ülést, melynek emlékeztetőjét minden
kedves képviselő megkapta.
12-én EHÖK elnökségi ülésen vettem részt, ahol a másnapi közgyűlés
részleteiről beszélgettünk.
13-án délelőtt az új gazdasági főigazgató asszonynál jártunk Ónodi
Ferenccel a gólyabál terembérlés ügyében. Educatio megbeszélésen is részt
vettem aznap.
Délután 17 órai kezdettel az EHÖK elnök választó közgyűlésén vettem részt,
ahol az előző évi beszámolók és a pályázó beszédei után a kgy. 20-18
arányban Forgó Melindát választotta meg ismételten az Egyetemi Hallgatói
Önkormányzat elnökévé Gönci Balázzsal szemben.
17-én részt vettem az IK HÖK elnökségi ülésén.
18-án véleményezést írtam az EHÖK SZMSZ tervezetét, majd választmányi
ülést tartottunk.
19-én délelőtt ismételten a gazdasági főigazgatónál jártunk, hogy
véglegesítsük a teremfoglalás anyagi feltételeit.
Délután 12.30-tól Dékáni Tanácson, majd 14 órától a Kari tanácson vettem
részt, ahol képviseltem a Választmány döntéseit, különös tekintettel az
ELTE SZMSZ módosítás tervezetben szereplő HÖK 1/3-ad ügyében, azonban a
Kari Tanács nem tudta támogatni az általunk javasolt megoldást.
20-án Educatio megbeszélésen vettem részt.
21-én az TTK-IK gólyabálon vettem részt, mint házigazda.
25-én egy képviselői kihágással kapcsolatosan folytattam beszélgetést az
EB elnökkel és az érintett képviselővel. A plakátolás koncepciójáról
egyeztettem Csiszér Zoltánnal, az IK HÖK PR megbízottjával. 18 órától
választmányi ülést tartottunk.
26-án Miskolczi Norbert HÖOK BRSZ elnökkel találkoztam, valamint a TáTK-os
Szakkollégiumok Éjszakája elnevezésű rendezvénnyel kapcsolatosan
beszélgettem a szervezővel, Győri Lóránttal. Este 18 órától BRSZ
közgyűlésen vettem részt, mely sajnos nem volt határozatképes, így elég
rövidnek bizonyult.
27-én Educatio megbeszélésen voltam, majd benéztem egy a HÖOK által
szervezett konferenciára. Este részt vettem a TáTK gólyabálján.
28-án betegség miatt nem tudtam részt venni a kari Nyílt Napon, amiért
elnézést kérek, és köszönöm Nagy Katalinnak, hogy megtartotta helyettem a
beszédet.
31-én 18 órától jutalomkeret bizottsági ülésen vettem részt.

November

3-4-én Velencén részt vettem az ELTE Startégiai Tervező Műhelyén az
egyetemi vezetéssel , Forgó Melindával és Cseszregi Tamással együtt. A
másfél napos tréning azt célozta meg, hogy elinduljon egy startégiai
gondolkodás, tervezés az egyetemen.
5-én a HÖOK közgyűlésén vettem részt Piliscsabán, ahol az egyik
legfontosabb kérdés a főügyészség óvásának és felszólalásának
megtárgyalása volt, melyet végül a közgyűlés elutasított.
7-én Egyetemi Tanácson vettem részt.
8-án 14 órától jutalomkeret bizottsági ülésen voltam, majd 15 órától az
EHÖK gazdasági bizottsági ülésén vettem részt, ahol az ez évi K&H
támogatás felhasználásáról és elosztásáról beszélgettünk. 18 órától
választmányi ülést tartottam.
9-én EHÖK elnökségi ülésen vettem részt, ahol a legfontosabb napirendi
pont a HÖOK BRSZ tisztújító közgyűlése volt.
14-én tájékoztattam Tasnádi dékánhelyettes urat a Nyúz eheti számában
megjelenő cikkről, mely a kar által szedett térítésekről szólt.16 órától
az alapítvány kuratóriumi ülésén vettem részt, mint felügyelő bizottsági
tag.
15-én megbeszélést folytattam Détári László dékánhelyettes úrral a
területhasznosítással kapcsolatban, és ennek eredményeképpen végre
beszerzésre kerülhetnek a kültéri padok.
18 órától választmányt tartottam.
17-én a másik két lágymányosi HÖK elnökkel tartottunk megbeszélést főként
egy közös hallgatói gépteremről, HÖK-ös helyiség igényekről. 11 órától
Szacs ülésen vettem részt.
18-20-a között Esztergomban részt vettem nyolcad magammal a kari HÖK-ből a
HÖOK BRSZ találkozón és két közgyűlésen.
21-én árajánlatokat kértem a Morgen-Red Kft-től, valamint szekrény zár
cserét kértem Révésznétől, amely azóta meg is történt.
22-én 17 órától Választmányt, majd 18 órától Közgyűlést tartottam.
23-án 8-kor találkoztam ismételten a TáTK és az IK HÖK elnökökkel, Gönci
Balázzsal és Nagy Simonnal további stratégiai kérdéseket megvitatni a
lágymányosi campuson. 12.30-tól Dékáni tanácson, majd 14 órától Kari
tanácson vettem részt. 17 órától pedig EHÖK elnökségi ülésen voltam.
24-én 16 órától EHÖK Gazdasági Bizottsági ülésen voltam, ahol az ide K&H
támogatás felosztásáról beszélgettünk.
28-án 18 órától részt vettem az Országgyűlés új FTV-ről szóló záró vitáján.
29-én 16 órától Vidonyi Danival, Nagy Simonnal, Polgár Péterrel és Gönci
Balázzsal készültünk fel a másnapi három kari vezetővel való
megbeszélésre. 18 órától Választmányt tartottam.
30-án 8.15-kor részt vettem a három kari vezetővel (Székely Mária TáTK
dh., Kozma László IK d, Michaletzky György TTK d.) és Nagy Simonnal,
Szatmári Elemérrel és Vidonyi Dániellel  folytatott megbeszélésen, ahol a
Kongresszusi Kp.-tal kapcsolatosan felmerült problémákról, HÖK-ös terem
igényekről és egy közös hallgatói gépterem kialakításának lehetőségéről
tanácskoztunk. 17 órától EHÖK elnökségin voltam.

December

1-jén 16 órakor HÖOK Választmányon voltam, ahol a két fő téma az
elfogadott FTV és a képzési kormányrendelet körüli kialakult helyzet volt.
2-án délután kimentem az Educatio kiállításra, valamint 4-én egész nap
kint voltam.
6-án Választmányi ülést tartottam ,melyen elbíráltuk a Jutalomkeret
pályázatokat.
7-én Dékáni- és Kari Tanács ülésen vettem részt. Ezen az ülésen tárgyalta
a kar az ELTE SZMSZ módosítási javaslatát.
12-én Egyetemi Tanácson vettem részt, melynek egyik legfontosabb témája az
ELTE SZMSZ módosítása volt, azonban nem került elfogadásra.
13-án délután Hársfalvi Rezső főtitkár úrral és Rónai Zoltán
osztályvezetővel beszélgettem a peres eljárásomról.
14-én részt vettem a Földtud. Szacs ülésén.
15-én Hali Karácsonyon voltam.
22-én Sági Orsolyával felkerestük a Matek Intézeti Tanács vezetését és az
intézeti HÖK képviselet arányáról folytattunk egyeztetést.
29-én részt vettem a Sport és Közművelődési pályázatok elbírlásában.
.
Január

Ez egy kicsit nyugisabb időszak volt.
5-én irodát vezettem egy kicsit 10 órától, majd részt vettem az EHÖK
Elnökség ülésén, melyen Hudecz Ferenc vélt rektor-jelölt úrral
beszélgettünk.
9-én Miskolczi Norbert HÖOK-BRSZ elnökkel elkezdtük a HÖOK SZMSZ
módosítási javaslatának kidolgozását.
10-én HÖOK Választmányon voltam.
11-én  tagként vettem részt az Egyetemi Fegyelmi Testület munkájában, majd
14 órától Választmányi ülést tartottam.
18-án ismételten részt vettem a HÖOK Választmányán.
20-án részt vettem a kari Nyílt Napon a HÖK standon ücsörögve, majd EHÖK
Elnökségi ülésen voltam.
24-én HÖOK Választmányon vettem részt. Este pedig az EHÖK Gazdasági
Tanácsba javasolt személlyel, Nagy Attilával folytatott az EHÖK elnöksége
és az ez iránt érdeklődők egy informális beszélgetést.
25-én délelőtt részt vettem egy megbeszélésen az Absolvo nevű pályázat
figyelő és író céggel, valamint az IK, A TáTK HÖK és az Alapítvány
elnökével együtt, majd du. a második körös sport és közművelődési
pályázatok elbírálásán vettem részt.

Február

1-jén EHÖK Közgyűlésen voltam, melyen megválasztottuk Nagy Attilát az EHÖK
által javasolt GT tagnak.
3-5 között a katasztrofális IK-TTK közös vezetőképzőn aszisztáltam.
7-én megtartottam a második félév első Választmányi ülését.
8-án EHÖK Elnökségi ülésen voltam.
13-án Egyetemi Tanácson voltam, ahol elfogadásra került az ELTE SZMSZ
módosítás és ennek értelmében garantált az intézeti tanácsokban is a HÖK
1/3-ad, mellyel értelmesen kell kezdenünk valamit.
14-én részt vettem a Marketing és Kommunikáció Stratégiát kialakító
bizottság ülésén., majd 17-30-tól a Beszélgetés a felsőoktatásról című
fórumon voltam negyed magammal az önkormányzat részéről.
15-én megbeszélést folytattam egy évkönyvet készítő „céggel”,
majd Dékáni. És Kari Tanácson és EHÖK Elnökségi ülésen voltam.
16-án részt vettem az első tárgyalásomon.
17-én elkezdtük a Bevonó tábor előkészítését Sági Orsolyával, Gönci
Balázzsal és Földi Mátyással. Valamint Egri Tamással, az IK HÖK szervező
bizottsági elöljáróval Krompecher Jánossal egyeztettünk Gólyabál időpont
ügyben, de nincs szabad időpont október-november környékén.
21-én Választmányt tartottam.
22-én EHÖK Elnökségin voltam.
23-án a vezetésemmel az EHÖK szeminárium érdeklődő résztvevőit elvittem a
TPIK-be, intézménylátogatásra.
24-26 között részt vettem a HÖOK soros közgyűlésén, melyen a Miskolczi
Norbert (BMF EHÖK elnök) és az általam elkészített közel 136 HÖOK SZMSZ
módosító indítványt tárgyalt a közgyűlés, majd fogadott el egyhangúan.
27-én részt vettem a Nyúz lapindítóján, 15 órától gólyatábor megbeszélésen
vettem részt, majd benéztem a Tétékás Nyúz§ELTE –Online cikkíró
tanfolyamra.
28-án 9 órakor a dékán úrral volt megbeszélésem, melyen az egyetem
jövőjéről, a rektor-választásról és az e köré épülő folyamatokról
beszélgettünk. 18 órától közgyűlést tartottam.

Március

1-jén került megrendezésre az Erasmus nap a Campuson, melyen sajnos nem
tudtam részt venni. Erről a rendezvényről Újváry Angelika részletesebben
be fog számolni. Aznap 5 órától EHÖK elnökségi ülésen vettem részt, melyen
napirend előtt a TÓFK-on fellépő problémákról számolt be a kari HÖK elnök,
majd vita alakult ki az EHÖK elnök ez ügyben történő fellépésének
helyességéről, valamint a TÓFK-on felmerülő problémák okáról,
következményeiről.
3-án 10 órakor részt vettem az ELTE Karrirer Központ által összehívott
megbeszélésen, melyen a kari HÖK-ök szerepét, feladatát illető
elképzeléseiket tárták elénk a projekt vezetői.
Az elképzelés szerint a kari HÖK irodákban folyna a hallgatók informálása
és a központhoz közvetítése egy fizetésben részesített emberke
segítségével.
15 órakor Dr. Tasnádi Péter dékánhelyettessel volt megbeszélésem, matek
tanár szakos hallgatók ügyében.
7-én maratoni Választmányi ülést tartottunk, melynek emlékeztetője
kiküldésre kerül a képviselő-listára, erre részletesen nem térnék ki.
8-án Dékáni Tanácson, majd Kari tanácson vettem részt, melyen alkalma volt
a testületnek meghallgatni Hudecz Ferenc rektor-jelöltet, valamint
kérdéseket is intézhettünk hozzá. A HÖK által fel tett kérdések az
intézeti tanácsi hallgatói képviseletet; a kollégiumi férőhelyek
létesítését, felújítását; a hallgatói szolgáltatások, étkezési lehetőségek
bővítését, biztosítását; a hallgatói önkormányzatok szerepét a döntés
előkészítésben és meghozatalban; valamint a hallgatóknak szóló nem
profitorientált rendezvények segítését érintették.
Utána kb. 18.30-tól EHÖK elnökségi ülésen vettem részt, ahol a készülő
EHÖK Alapszabály koncepcionális vitáját folytattuk a kollégiumi HÖK, a
visszahívás témakörében.
10-én, pénteken 13.30-tól szintén EHÖK elnökségi ülés volt, melyen 14
órától részt vett Hudecz tanár úr is, és megosztotta velünk elképzeléseit
rektor-jelöltként, majd fel tehettük neki kérdéseinket.
13-án 9 órakor Dr. Princzinger Péter oktatási igazgató úrral találkoztam
és megvitattuk a TTK-s alapszakok szakirányait, valamint általánosan a
szakirány választással kapcsolatosan felmerülő kérdéseket.
14 órától rektor választó szenátusi ülésen volt, melyen 29-8-1 arányban
megválasztotta a testület Dr. Hudecz Ferencet az egyetem rektorává.
14-én nem volt határozatképes a Választmány ülése, ezért nem tudtuk
megtárgyalni a napirenden szereplő témákat.
16-án 16 órától EHÖK elnökségi ülés volt melyen tovább folytattuk az EHÖK
alapszabály vitáját, ezúttal az ellenőrzés és a gazdálkodás témakörében.
17-én a Lágymányosi Bálon vettem részt, mint házigazda. Én nyitottam meg a
bált Hudecz rektorhelyettes úr, valamint Molnár Gyula polgármester
köszöntője után. Alkalmam nyílt egy pohárköszöntőt is előadni a Dékáni
tanácsteremben lévő állófogadáson. Véleményem szerint nagyon színvonalas
rendezvényt sikerült prezentálnunk, melynek megszervezését ezúton is
köszönöm Ónodi Ferencnek szervező elnökhelyettesnek és csapatának.
20-án 9 órakor ismételten találkoztam Dr. Princzinger Péterrel. Ezúttal a
Questura irodáról és annak esetlegesen a Campuson történő másolatáról
beszélgettünk. Megérkeztek a kültéri padok is, melyekkel van egy kis
probléma, de igyekszem megoldani. 18 órától IK HÖK rendkívüli közgyűlésen
vettem részt, melynek egyetlen napirendi pontja –személyi kérdések-
keretében megtárgyalásra került egy bizalmatlansági indítvány az elnök
ellen, valamint megválasztották stratégiai alelnöknek Gavallér Györgyöt és
eb tagnak Gödöny Pétert.
21-én Választmányi ülést tartottam.
22-én 17 órától EHÖK elnökségi ülésen vettem részt, ahol a kodifikált EHÖK
alapszabályt tárgyaltuk.
27-én Szenátus ülésen vettem részt, ahol megválasztotta a fórum Dr. Hudecz
Ferencet az egyetem új rektorának. Majd ezt követően EHÖK elnökségi ülésen
voltam, ahol az új alapszabályt tárgyaltuk,
28-án Választmányi ülést tartottam.
29-én ismételten EHÖK elnökségi ülés volt.
30-án határozatképtelen Közgyűlésen vettem részt.
4-én Választmányi ülést tartottam.
5-én Dékáni-, majd Kari Tanács ülésen vettem részt és utána EHÖK elnökségi
ülésen.
10-én tárgyalást folytattunk Ónodi Ferenccel együtt a Phillip Morrissal
egy lehetséges közös rendezvényről.
19-én Választmányi ülés volt.
21 –én az European Education Establishment Ltd.-vel folytattam
megbeszélést egy lehetséges együttműködésről. Részt vettem a TÓFK HÖK
vezetőképzőjén szombatig.
24-én 10 órától megbeszélést tartottunk az EHÖK költségvetéséről a másik
két lágymányosi HÖK elnökkel, Gönci Balázzsal és Nagy Simonnal. 14 órától
Szenátus ülésen voltam.
25-én EHÖK Gazdasági Bizottsági ülésen vettem részt, 17 órától Bevonó
táboros megbeszélés volt, majd 18 órától Választmányi ülés.
26-án Dékáni-, Kari Tanács ülésen vettem részt, majd 17 órától EHÖK
elnökségi ülésen voltam.
28-30-a között részt vettem a Bevonó táborban.

Május

2-án 15 órától részt vettem az EHÖK gazdasági bizottsági ülésén, melyen
megtárgyaltuk a 2006. évi EHÖK költségvetés alakulását, majd 18 órától
közgyűlést tartottam.
3-án délután egyeztettünk egy kicsit Fazekas Tímeával a Hallgatói
Követelményrendszerről, majd 17 órától részt vettünk az EHÖK
tanulmányisokkal kibővített elnökségi ülésén, ahol módunkban állt
ismertetni a TTK HÖK véleményét, javaslatait a szabályzattal
kapcsolatosan, melyekből egész sokat befogadott az elnökség.
5-én megbeszélést tartottunk a TáTK HÖK-ben a karrier központos 2kari
kapcsolattartóval Severnyák Illéssel.
8-án 14 órától EHÖK elnökségi ülésen vettem részt, mely kiegészült
valamennyi kari tanulmányissal és este 10-ig beszéltük át a HKR-t. Ezen a
napon kezdődött a Lágymányosi Eötvös Napok.
9-én bevonós megbeszélés volt, majd Választmányi ülést tartottam.
	10-én 17 órától EHÖK elnökségi ülésen voltam.
	11-én találkoztam Egri Ferenc ügyvédjével, és a közel 4 éve fennálló
nyomdaköltség tartozásról folytattunk beszélgetést. Majd 16.30-tól nálunk
került megrendezésre az utolsó EHÖK szeminárium, melyet megszerveztem és
részt is vettem rajta.
16-án Jutalomkeret pályázat elbírálós Választmányi ülést tartottunk.
	17-én  17 órától küldöttgyűlést tartott az EHÖK.
	22-én 14 órától Szenátus ülésen voltam este 8-ig.
26-28 között HÖOK közgyűlésen vettem részt Mosonmagyaróváron Sági
Orsolyával, Gönci Balázzsal.
	31-én Dékáni Tanácson, majd Kari tanácson voltam.

Június

	1-jén Választmányi ülést tartottunk.
	8-án Kari Fegyelmi Bizottsági ülésre voltam hivatalos egy hallgató ügyében.
	14-én Dékáni-, majd Kari Tanács ülésen vettem részt.
21-én EHÖK elnökségi ülés volt.
22-én találkoztam Forgó Melindával az EHÖK elnökével, akivel az EHÖK
elnök-választásról és az egyetem oktatási igazgatói állásáról folytattunk
megbeszélést. 14 órától OHÜB-ön voltam.
23-án reggel 8 órakor ült össze egy kari ad hoc bizottság, ami a térjutot
vitatta meg. Itt Fazekas Tímeával, Palkó Tamással vettem részt Tasnádi
dékánhelyettes úr vezetése mellett. 13 órától Földtud Szacs ülésen voltam.
26-án 14 órától 19.30-ig Szenátus ülésen vettem részt, ahol nem sikerült
tárgyalni a HKR-t.
28-án 9-kor Fazekas Timivel együtt Tasnádi dékánhelyettes úrral volt
megbeszélésünk a kari térjutról. Fél egytől Dékáni tanácson, majd Kari
tanácson voltam, ahol sikerül a vizsgadíjak ügyében alacsonyabb árat
elfogadtatni.
29-én 14 órakor találkoztam Sági Orsolyával együtt Dr. Rónay Zoltánnal az
egyetem megválasztott főtitkárával, a Jogi Főosztály vezetőjével az
elmaradt Nyúz nyomdai költséggel kapcsolatosan.

A küldöttgyűlésig hátralévő időszakról a záró kgy-n be fogok számolni.

Várom a kérdéseket!

Tisztelettel:
Papp Gabriella
Name: elnoki_besz_2005_2006os_tanev.rtf