[Kepviselok] Éves beszámoló

eb at ttkhok.elte.hu eb at ttkhok.elte.hu
2006. Júl. 1., Szo, 23:47:44 CEST

Éves beszámoló

Az elmúlt év szeptemberében kezdtem meg munkámat az ellenörző
bizottságban.  Elötte a KÖB-ben dolgoztam. Komojabb ellenörző bizottsági
tapasztalatom nem volt. Az EB-n belül az én feledatom a KÖB (az itt folyó
munkáról már volt tapasztalatom) és a TCS ellenörzése volt. Ezen
bizottságok munkájában komjabb szabálytalanságokat nem tapasztaltam.
Monkám során szomorú észrevételem volt néhány képviselö inaktivitása. A
TCS ülés több alkalommal elmaradt érdeklődés hiányában és a KÖB is
többször csúszott késő képviselők miatt.
Az év folyamán több választmányon is megjelentem és az összes közgyűlésen
résztvettem.
Az összes EB űlésen jelenvoltam és a HÖKön belüli aktuális problémákról
mindig megfelelő tájékoztatást kértem a EB elnöktöl.

Tisztelettel:
Németh Péter