[Kepviselok] Beszámoló

Kémia szakterületi koordinátor kemiaszk at ttkhok.elte.hu
2006. Jún. 20., K, 14:54:35 CEST

Tisztelt Képviselők!

A kémis szakterületi koordinátori posztot 2006 márciusától töltöttem be.

Rendszeresen jártam válaszmányokra, felügyeltem a levelező listákat,
információkat juttatam el a hallgatók számára.

Az elmúlt honapok során tartottam SZACS ülést is.

A matekos szakterülettel közös rendezvényt szerveztünk Május 4. került
lebonyolításra a KCSSK-ban.

Rendszeresen tartottam fogadóórákat. hétfőnként 11-12-ig az ÉSzaki
hallgatói irodában.

Tanulmányi ügyek rendezésében segítettem.

Kérem, fogadjátok el beszámolómat, ha valamoilyen kérdés felmerül a
munkámmal kapcsolatban, kérlek írj az oroszd at ttkhok.elte.hu e-mail címre.

--
Tisztelettel:
             Orosz Dávid