[Kepviselok] Beszerzesek - szamitogep+sokmas

ELTE TTK HOK Titkar hoktitkar at ttkhok.elte.hu
2006. Már. 20., H, 17:16:23 CET

> T Kepviselok!
>
> Az alabbi szamitogep konfiguraciot terjesztem be beszerzesre:
>
> Inno3D GeForce 6600/ 256 MB / AGP / 128 bit / TV / Geforce 6600
> GPU 19.999 Ft (br. 23.999 Ft) iPon Computer Kft
> +
> 1. variacio (271795 Ft):
> 1 db 29789 ft /db  Foxconn i945+ICH7 LGA775 4GB
> DC DDR2 667 2 PCI, 1 PCIex16, 1 PCIex1,Giabit
> Lan, 1 ATA,4 S-ATA,Integrated, 7.1 channel  audio,
> 20184 ft /db  ATI Radeon 9600, 128MB/128bit, 325/200MHz, TV, DVI 1> 1 db
27144 ft /db  OEM Windows XP Home magyar, vagy angol operációs
> rendszer

Kérdéseim:
 1. Hogyan fogjatok az AGP videokartyat az AGP foglalattal nem rendelkezo
alaplaphoz csatlakoztatni?
 2. A gepbe akkor 2 db videokartya lesz? (Inno3D Geforce + Ati Radeon)
 3. Ha van Campus licenszunk, akkor minek kell windows?

> Beszerzeskent szeretnem ha megszavaznatok egy kis hangfalrendszert a TTK
> Eszaki haliba, ui az ott levo nem alkalmas funkcioja betoltesere. Csak es

Miert, mi a funkcioja az irodavezetonel levo gep hangfalanak??? Mert
szerintem arra, hogy lagy muzsika szoljon, arra tokeletesen alkalmas,
masra meg ugyis csak nyitvatartasi idon kivul hasznalnank. Arra meg ott a
Deli haliban talalhato sok gep hangfalastul.

> kizarolag az irodavez gepere, a masik kettore NEM!

> Erre szeretnek 15 e ft-ot igenyelni.
>
> Szeretnem, ha valasztmany tamogatna egy fax keszulek beszerzeset, amit
> allitolag barhol vasarolhatunk, ui nincs benne a kozbesz arlistaban.
> Nem neztem ki konkret gepet, de akkor a heten elmegyunk az irodavezetokkel
> kozosen es vasarolunk egy alkalmasabbat, mint a mostani hasznalhatatlan
> ize.
> Erre 25e ft-ot szeretnek igenyelni.

Mennyiert is vettuk anno a regit? Ezt a penzt most akkor kidobjuk az
ablakon???

Palkó Tamás