[Kepviselok] Beszerzesek - szamitogep+sokmas

ELTE TTK HÖK Szervező elnökhelyettes szerveh at ttkhok.elte.hu
2006. Már. 20., H, 18:02:16 CET

> 27144 ft /db  OEM Windows XP Home magyar, vagy angol operációs
>
> Kérdéseim:
>  1. Hogyan fogjatok az AGP videokartyat az AGP foglalattal nem rendelkezo
> alaplaphoz csatlakoztatni?
>  2. A gepbe akkor 2 db videokartya lesz? (Inno3D Geforce + Ati Radeon)

Ez egy rendszer, az osszetetelen lehet valtoztatni. Tehat nem kerul bele 2
db kartya.

>  3. Ha van Campus licenszunk, akkor minek kell windows?

Lasd feljebb. Amugy kozbeszes a gep. Benne van a windows, ha jol tudom. De
ahelyett, hogy kepviselolistan irogatsz, kerdezd az informatikust, azert
van.

> Miert, mi a funkcioja az irodavezetonel levo gep hangfalanak??? Mert
> szerintem arra, hogy lagy muzsika szoljon, arra tokeletesen alkalmas,
> masra meg ugyis csak nyitvatartasi idon kivul hasznalnank. Arra meg ott a
> Deli haliban talalhato sok gep hangfalastul.

Mar lagy muzsikara sem alkalmas, ui recseg.

> Mennyiert is vettuk anno a regit? Ezt a penzt most akkor kidobjuk az
> ablakon???

Igen. Azaz nem. Atkerul a deli haliba, hogy onnan is lehessen faxolni.
MIvel zug, es a javittatas koltsege is tetemes, ezert jobbnak lattuk, hogy
ujat vasaroljunk. Aki faxolni akar (mivel pl az en munkairodam a deli
iroda, es eleg sokat faxolok is...) csak bedugja arra a nehany percre, es
lam....

feco