[Kepviselok] beszámoló

bioszk at ttkhok.elte.hu bioszk at ttkhok.elte.hu
2006. Már. 22., Sze, 20:44:23 CET

Kedves Képviselőtársak!

Ezúton szeretnék beszámolni, az elmúlt közgyűlés óta eltelt,
tevékenységemről.

Mivel rövid idő telt el azóta, így sok minden változás nem történt. Vittem
a levelező listákat, megtartottam a fogadóóráimat, és a 14.ei ülést
leszámítva minden választmányon ott voltam. A hallgatók személyes
megkereséseire válaszoltam, és felmerült egy, a szakterületünkön lévő
szigorlat kapcsán némi probléma, ennek felgöngyölítése folyamatban.

Van viszont némi elmaradásom, úgy érzem, hogy a szakterület tagjaival
jobban kéne tartani a kapcsolatot. Most, hogy a tanulmányaim rendeződni
látszanak, úgy érzem képes leszek ezt megtenni.

Kérem a közgyűlést, hogy fogadja el a beszámolómat, és ha bárkinek kérdése
lenne, mind e-mail-en illetve személyesen megtalál.

Földi Mátyás
Biológia Szakterületi Koordinátor