[Kepviselok] Beszámoló

ELTE TTK HOK Titkar hoktitkar at ttkhok.elte.hu
2006. Már. 23., Cs, 14:57:24 CET

Titkár beszámolója

Tisztelt Közgyűlés!
Titkári feladataimat igyekeztem az elmúlt időszakban a legjobb tudásomhoz
képest ellátni.

Emlékeztetők írása:
Augusztus 30. óta a választmány emlékeztetők kettő kivételével a
rendelkezésre álló 3 munkanapon belül, általában 1 munkanap alatt
elkészítettem. A február 21-i emlékeztető csúszott a legtöbbet, ennek oka
az, hogy 3 órányi hangfelvételt kellett visszahallgatnom és tartalmi
kivonatot készítenem. A közgyűlés emlékeztetők mind elkészültek
határidőre. Az elmúlt években szerintem egyetlen példa sem volt, hogy
több, mint fél év emlékeztetői mind rendelkezésre állnak.

Eseménynaptár:
Minden vasárnap kiküldöm a következő hét eseményeit, ennek az ötletét
elődömtől lestem el, viszont elődömhöz képest meg is csinálom minden
héten. Több visszajelzést kaptam, hogy ez jó dolog.

Iktatás:
Ez az a rész, amelybe igen nagy erőfeszítéssel meg akartam csinálni,
valamelyest automatizálni akartam, kevés sikerrel. Tudni kell, hogy nincs
olyan, hogy papíros iktatás meg elektronikus iktatás. A kettő elvileg
egyként létezik, és kell, hogy létezzen. Sajnos az iktatóprogram
beszerzése kudarccal zárult, a cég nem keresett meg engem a kérdéseimre
adandó válaszokkal. A mai napig több, mint 3000 elektronikus levél
érkezett a postafiókba, valamint kb. 100 papíron érkezett.

Egyéb titkári tevékenység:
A rámbízott feladatokat általában pár napos határidővel tudtam vállalni,
egyedül talán Szász Andrej kulcsfelvételi jogának kérdése húzódott el a
szükségesnél tovább.

Egyéb tevékenység:
Úgy gondolom, hogy a vezetőképzőn, a nyílt napon végeztem még olyan
munkát, amellyel az önkormányzatot segítettem, és nem egyéb feladataimhoz
kapcsolódik.

Kérem a tisztelt közgyűlést, hogy fogadja el a beszámolóm.

Palkó Tamás, titkár