[Kepviselok] beszámoló

Sági Orsi sagiorsi at ttkhok.elte.hu
2006. Már. 23., Cs, 18:35:29 CET

Beszámoló a Matematika Szakterületi Koordinátor munkájáról (2006. febr. 20-márc. 23.)

Július óta folyamatosan tartottam a kapcsolatot a szacs tagjaival, próbáltam újabb embereket bevonni a munkánkba, – ez szerencsére sikerült is –, szerveztem a matekos érdekeltségekbe tartozó rendezvényeket (gólyatábor, beiratkozás, bev. mat. felmérő, kézfogó, gólyaavató, teaestek, bulik), igyekeztem a szacs tagjainak a nekik megfelelő munkát megtalálni az önkormányzatban illetve a szakterületen, részt vettem minden intézeti ülésen és ezekről (a többi delegálttal együtt) készítettünk beszámolókat, a Bakos Tibor Matematikai Gyűjtemény gazdájával, Holló-Szabó Ferenccel is sokat beszélgettem, nagyszabású tervein felül a teaestről, nyílt napról, SZÉ-ról, az ő emberei segítettek nekünk ez utóbbi rendezvények lebonyolításában is, folyamatosan tartottam a kapcsolatot a Nyúz szerkesztőségével, rendezvényeinket ott is és plakátokon is sokat hirdettük, felügyeltem a levlistákat. Lehetőség szerint igyekeztem részt venni a választmányokon, KÖB-üléseken és minden olyan helyen, ahova meghívtak.

Az előző közgyűlés óta megrendeztünk két bulit, változó sikerrel, minden héten szerdán matekos teadélutánt a déli tömb arénájában. Továbbra is tartom a kapcsolatot az intézet vezetőivel, intézeti tanács ebben az időszakban még nem volt.

Kérdésekkel nyugodtan forduljatok hozzám e-mailben vagy személyesen  a fogadóórámon.

Kérem a közgyűlést, fogadja el a beszámolómat.

Sági Orsolya

Matematika Szakterületi Koordinátor

Name: besz_mat_szacsko.rtf
Type: application/msword