[Kepviselok] Beszámoló

Tetekas Nyuz, foszerkeszto nyuz at elte.hu
2006. Már. 23., Cs, 18:27:09 CET

Tisztelt Képviselők!

Az előző közgyűlés, és a megválasztásom nem olyan rég volt; mindenesetre
az eltelt idő alatt rendesen jelent meg a Nyúz. A feladatokat sikerült
átvennem, folyamatos a levelezés, és a szerkesztőségi levelezőlistán is
nagy a forgalom.

Folyik a Tétékás Nyúz-ELTE Online közös cikkírótanfolyama is; ezen is
mindig ott vagyok, és ellátom konzulensi feladataimat.

Március 19-én szerveztünk egy cikkírótanfolyamos-Nyúzos kirándulást,
amely nagyon jól sikerült; további hasonló programokat tervezek a
szerkesztői közösség összekovácsolására.

Bár nem sok érdemem van benne, de hátha van, aki még nem tudja; a Nyúz
fotósa, Mátray Péter a MESE "Év fotója" pályázatán nyertes lett, az
Jeges estről készített fotósorazatával.

Ha bárkinek kérdése van a beszámolóval kapcsolatban, szívesen válaszolok!

--
Pásztor Balázs
Tétékás Nyúz, főszerkesztő
E-mail: nyuz at elte.hu