[Kepviselok] Közgyűlés - Alapszabály felülvizsgálata

bioszk at ttkhok.elte.hu bioszk at ttkhok.elte.hu
2006. Május. 1., H, 20:24:46 CEST

Sziasztok Kedves Képviselőtársak!

A május 2.ai közgyűlésen a napirendipontok között szerepel az Alapszabály
felülvizsgálata, és eddig még nem találkoztam olyan levéllel, mely ezzel
foglalkozott volna. Ezúton tennék néhány javaslatot az Alapszabály
megváltoztatására illetve néhány kérdést, szintén ezzel kapcsolatban:

1. A Delegáltak választása/67./1. mondat nehezen értelmezhető, kérem, aki
érti, az javasoljon olyan szöveget, ami mások számára is értelmes!

2. Már esett róla szó, szeretném kérni, hogy "A Választmány Ügyrendje/Az
ülés összehívása - 2." pontjánál a huszonnégy órát írjuk át harminchat-ra,
ha kell, megindoklom szóban, hogy miért!

3. Szintén "A választmány ügyrendje/Az ülés levezetése/12." pontjának
kiegészítését szeretném.

4. Az önkormányzat tisztségviselői/Elnökhelyettesek/Szervező
elnökhelyettes/2. pontban szintén egy számomra nehezen értelmezhető mondat
szerepel, elképzelhetőnek tartom, hogy helyesírási hibával állunk szemben,
de kérem a nálam kompetensebbeket tanulmányozzák meg egy kicsit.

5. Utolsó pontként annyit szeretnék kérni, hogy a könnyebb érthetőség
kedvéért, bár a mellékletben a Főszerkeztő, a Titkár és az Informatikus a
Biztosok között szerepel, örülnék, ha megjelennének az Értelmező
rendelkezések/Tisztségviselők pontban külön, illetve az Állandó
ösztöndíjak/74.-es pontjában is a megfelelő sorban. Ezt a kérésemet is
nagyon szívesen kifejtem személyesen.

Csatoltam két file-t, az egyik egy hatályos alapszabály, a másik pedig
azokhoz a pontokhoz a szövegszerű javaslatom, amikhez meg tudtam ezt
tenni!

Köszönöm, hogy elolvastátok!
Földi Mátyás
Name: Az ELTE TTK  HÖK Alapszabálya.doc