[Kepviselok] beszámoló mégegyszer!

szoceh at ttkhok.elte.hu szoceh at ttkhok.elte.hu
2006. Május. 1., H, 22:22:27 CEST

Tisztelt képviselők!

Újra küldöm beszámolóm, leveles formában is!

Beszámoló

Az előző közgyűlés óta eltelt pár hét nem volt eseménymentes számomra, de
aki valóban részt vesz a Hallgatói Önkormányzat munkájában az tudja ezt!
	A pályázatok elbírálását követően lezajlott a hiánypótlás, majd a
végeleges eredmények kihirdetése és ezzel együtt a pénzek kiutalása.
Természetesen ez most sem történt a sokak által elvárt tempóban, de egy
ekkora első utalásnál ez talán érthető. Ezt követően még mindig rengeteg
hallgató kapott észbe, hogy hiányos a pályázata, vagy ilyen-olyan okokból
nem tudta leadni. Amikor tudtam segítettem ezeknek a hallgatóknak és
ezeknek ez eseteknek az utalása az elmúlt héten megtörtént.
	Az EHÖK jóvoltából ebben a félévben is kiváló lehetőségem nyílt a
lakhatási támogatás egy jelentős részének elbírálására és a hiánypótlások
bevitelére,... (03.26)

	... melyekkel még április utolsó hetében is akadtak problémáim (ha
valakit érdekel, szívesen kifejtem)

	A tavaszi szünet előtti utolsó napon nem tudtunk határozni a tanulmániy
ügyek kérdésében, a határozathozatal céljából újra összehívtam a köb-öt.A
tanulmányi ösztöndíjak etr-be kerülése, megismételt ülésünk után (tavaszi
szünet első keddje) egy órán belül megtörtént, ami úgy gondolom a valaha
történt leggyorsabb utalás volt.

	Április 18-án a köb kiírta a tavaszi terepgyakorlati ösztöndíj
pályázatokat. (04.30.)

Végh Tamás
Szociális elnökhelyettes
Name: 2006tavasz_besz2.doc