[Kepviselok] [TTK-Info] T-system

info at ttkhok.elte.hu info at ttkhok.elte.hu
2006. Május. 4., Cs, 00:20:59 CEST

Kedves Kari kapcsolattartók!

    Csatolva küldöm neketek a T-system 4 állásajánlatát. Kérlek
benneteket,  hogy a
kari- és hök honlapokra ezt tegyétek fel, illetve hírlevelekben  küldjétek
szét
őket a hallgatóitoknak.
    Ezekről az ajánlatokról bővebben érdeklődni az alábbi hölgynél lehet:
    Szűcs Szilvia
    4565-471
    szilvia.szucs at t-system.co.hu

    Ezt az elérhetőséget kérlek, hogy tegyétek fel a a hirdetések mellé.

    Továbbá szertnélek kérni titeket, hogy  holnap jelezzétek felém egy
mailben,
hogy hova sikerült kitenni, illetve, hogy hány hallgatónak tudtátok
kiküldeni!

    A T-system fog egy bemutatkozó rendezvényt is tartani az ELTÉ-n
májusban, ahol
szintén lehet majd bővebben érdeklődni, viszont ennek  pontos időpontját
jelenleg nem tudom megadni, de amint megtudom  értesítelek titeket.

    Segítségeteket előre is köszönöm!

    Üdv, Pénzváltó Csilla

Name: ALKALMAZ_S__ZEMELTET__UNIX_WINDOWS_Profil.doc
Type: application/msword