[Kepviselok] Cikk es velemeny

ELTE TTK HÖK Szervező elnökhelyettes szerveh at ttkhok.elte.hu
2006. Május. 17., Sze, 17:36:48 CEST

Tisztelt Szerkesztoseg, Kedves hlk cikkiro!

Nagyon sajnalatosanak tartom a Nyuzban megjelent, EgyetLEN nap cikket...

Az meg csak hagyjan, hogy valoszinuleg nem nagy ujsagiroi kvalitasokkal
megaldott valaki irta a cikket, de az, hogy egy 3 napos programsorozatrol
ugy ir, hogy egyetlen nap delutanjat ragadja ki, na ez felhaborito.

Nagyon sajnalom, hogy a kedves cikkiro a kirakott 120 plakatbol es a 6 DB
A/0 meretu reszletes programTERVbol egyetlen egy darabot vett csak eszre.

Azt is nehezmenyezem, hogy ha mar valakit kikuld a Nyuz tudositani,akkor
az miert csak delutanra esik be, miert nincs ott az elso napon es miert
nem megy el a masodikra??? (Es a tobbi, nem kozvetlenul ez epulet elott
levo programrol (szombati vizitelepi moka, csutortoki Ipari Nap,
stbstb,..)

Hogyan lehet ugy egy rendezvenyrol irni, hogy futok egy kicsit, bar nagyon
nem birom (ES EZ KIT ERDEKEL???) es meg kohogok kicsit, hogy minden szar
es nem talalok semmit.

Azt sem ertem igazabol, hogy ha a TTK HOK 2 millio forintos rendezvenyt
produkal (Ebbol 750e ft-ot finansziroz is belole), az ujsagiroi
szabadsagot felreteve, miert is kell, hogy egy ilyen cikk jojjon le a
programokrol?

Feluletes, trehany es bocsanat, de szanalmas.

A foszerkeszto vegig ott ucsorgott, bulizott, reszt vett a programokon es
velemenye nem azt tukrozte szamomra, hogy mennyire nem elegedett.
Azt sem ertem, hogy tobb szazezer forintert ingyenes jatekokat,
programokat biztositunk, akkor ezeket miert nem lehet megemliteni? De
fikazni, na azt mindenki tud.

Gratulalok a cikkironak es a vezeto szerkesztonek a peldas munkaert.

Persze, nezhetem azt is, hogy igen, csusztak a programok. Sajnalatos
dolog, elnezest is kertem erte a szerdai napon a kozonsegtol (Bar ezt vsz
nem latta a cikkiro...).
Igaz, tobb olyan dolog jatszott ebben kozre, amellyel kapcsolatban sem a
Nyuz barmely munkatarsa, sem a kedves cikkiro sem keresett meg.
Mindemellett azt hiszem, ez a rendezveny nem errol szolt, es nem azt a
hangulatot adja vissza az iromany, ami a programokon erezheto volt.

Termeszetesen amennyiben a szerkesztoseg es az olvasok tobbsege nem ert
ezzel egyet, akkor a szervezok, es koztuk en is, valamit nagyon nem jol
csinalunk. Igy felvetodhet a kerdes, hogy kell-e ezt tovabb eroltetni
ilyen formaban es nem kell-e atgondolni hozzaertesunket es vezetoi
szerepunket?

Udv:

feco
szerveh

UI: A maszofal fel 7-ig allt ( Az 5vos5km 5kor kezdodott (+csuszas)) igy a
cikkironak meg boven lett volna ideje latni, es kiprobalni. A
sorosrekeszes reszt a maszo utan mindig visszabontottak, hiszen az ujabb
embernek ujra kellett maga alatt epiteni...ez volt a lenyeg.

Es meg egy aprosag: A meghirdetett csocsoverseny lezajlott, idoben.