[Kepviselok] szövegszerű szmsz javaslatok

Ujvary Angelika castle at ttkhok.elte.hu
2006. Nov. 9., Cs, 00:45:44 CET

Sziasztok,

a tavaszi választások után kicsit elgondokodtam azon, hogy kell-e
maximalizálni a x-eket. Én nem tartom szerencsésnek. Indok:

ha maximalizáljuk az x-ek számát, akkor elsosorban régi HÖK-ösök fognak
bekerülni és "új" képviselo jelölt alig kap szavazatot. Ha megnézzük a
tavaszi matekos választások eredményét ez olvasható le. Szeretném, ha a
"max 5-ot x-elhetsz" rész kikerülne a szabályzatunkból.

Üdv,

 	Angelika