[Kepviselok] Re: [szmsz]szövegszerű szmsz javaslatok

meszi at ttkhok.elte.hu meszi at ttkhok.elte.hu
2006. Nov. 9., Cs, 13:07:41 CET

Üdv!

Tehát, például olyan eset, hogy mondjuk egy Választmány, vagy
Küldöttgyűlés-re az elnök nem érkezik meg a kezdésre, akármilyen okból, és
akkor mi ott malmozunk és várunk amig meg nem érkezik. Ilyenkor
automatikusan valamely elnökhelyetes veszi át a szerepét, ha már igy
hivjuk őket, hogy elnökhelyettes. Ezenkivül az általa felkért személy
ugyan lehet, az elnökhelyettes, de pont azért irtam ezt, hogy ne opció
legyen hanem az elnök után automatikusan az elnökhelyettes következzen, és
az sem lehetséges akkor az a felkért személy.
A szavazás meneténél, nem a technikai dolgok kell hogy meghatározóak
legyenek, hanem a hallgatók dolgának megkönnyÍtése. Mindent meg lehet
oldani, amugy a létszámok változhatnak évről évre, és kérném is, hogy ne
mindig a matekkal példálozzunk, mert ebben az évben a Föld- és
Környezettudományi szacsból is több mint tizen indultunk, hogy a bilógiát
már ne is emlÍtsem. Mellesleg ha például egy a4-es lapon két sor van akkor
kifér.
"Ugyis úgy fogok szavazni" Ez nem indok. Mellesleg meg nem igaz. Ez már
számtalanszor bebizonyosodott. Egységesnek kell lennünk például a kari
tanácsban, és a karnak is látnia kell, hogy mi együtt vagyunk. Lehet, hogy
titeket nem zavar az, hogy, egy fontos akkár hallgatókat is érintő
kérdésnél röhögnek a markukba, mert tudják, hogy ugyse lesz ott az ülésen
minden hallgatói delegált és nem fog mindenki ugyanugy szavazni. Igy
bármit beterjeszthetnek, nem kell tartani a hallgatói önkormányzattól. Azt
mindenkinek meg kell érteni, hogy az ugyis ugy szavazok az nem indok, mert
sajnos muszály egy kikőtést tenni, mert a dolgok ugy állnak, hogy egy
egységet máskép nem lehet megteremteni, ahhoz máskép kell az
önkormányzatnak mükődnie. Remélem Yeti minden felvetésére válaszoltam.
Angelika felvetését én sem támogatnám, hogy mindenkire lehessen szavazni,
mert egy minimális versenyszellemnek meg kell lennie.
Amugy kedves Angelika, ajánlom figyelmedbe a 2005-ös választás eredményét
:-) Ahol új indulóként, nemhogy a szakterületem nagy öregjeit, de egy
kivételtől eltekintve az összes képviselőt utasÍtottam magam mögé. És ez
nem nagyképűség, csak tényt közöltem.

Mészáros Csaba

részt vesznek az önkormányzat irányításában, a döntéshozatalban, az
önkormányzati képviselet koordinálásában, az elnök távollétében
helyetesÍtik az elnököt, a kari és önkormányzati fórumokon.
> Sziasztok!
> Ennek pontosan mi az értelme? Milyen konkrét esetekben fordulhat elő az,
hogy ez a bővítés kell?

> Mert egyelőre nem látom, hogy milyen olyan fórum van, ahol ez
> előfordulhat, hogy le kell, hogy írva legyen, hogy az elnökhelyettes
helyettesíti az elnököt.
történik. A szavazólapokon fel kell tüntetni az adott szakterületi csoport
betűrendben, illetve igazolványkép méretű fotóját és lehetővé kell tenni,
maximum három ? jelöltet egyértelműen megjelölhessék.
> Igazából ennek a módosításnak örülök, az a kérdés, hogy technikailag
megvalósítható-e? Most is nagyon sok papír megy el a szavazásra. És nem
látom, hogy a mostani tizenakárhány matekos jelölt hogy fér ki majd egy
a4-es lapra.
> Szerintem erre így konkrétan nincs szükség, mert az általa felkért
személyben úgyis benne van az elnökhelyettes is.

megjelenni valamint Küldöttgyűlési vagy Választmányi határozat esetén
frakció szavazással képviselni az önkormányzat érdekeit illetve az
ülésekről az önkormányzatot rendszeresen tájékoztatni.

> A frakciószavazást semmiképpen nem támogatom. A TTK HÖK mindíg híres
volt arról, hogy sosem volt megbeszélt frakciószavazás, mindenki úgy
döntött, ahogyan gondolta. Én személy szerint most is úgy vagyok, hogy ne
legyen sose megmondva, hogy így és így _kell_ szavaznom. Ha tényleg az
önkormányzatot képviselem, akkor úgyis úgy fogok szavazni, ahogyan _kell_.