[Kepviselok] választmányra 1/H Indiai Est pályázat

ELTE TTK HÖK elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2006. Nov. 11., Szo, 17:28:05 CET

Kedves Képviselők!
A Vezér Úti Kollégium egyesülete (VHE) pályázatot nyújt be a TTK
HÖK-höz, hogy támogassuk az Indiai Estjüket.
Mellékelten küldöm az anyagokat (program, költségvetés, eddigi
tevékenység), amiket elküldtek. Kérek minden választmányi tagot,
igyekezzen elolvasni ezeket.

Az előző választmányra is megtettem, és úgy látszott bejön, ezért most
is leírnám a véleményemet.
Mint láthatjátok, a kollégiumban 50 TTK-s hallgató lakik, szerintem az ő
kulturálódásukat bátran támogathatjuk. Nagyon gazdag programot
állítottak össze, körüljárják az egész témát. A mellékelt költségvetés
elég részletes, bevallják benne még az utolsó kispárnát is. Mivel
másokhoz (HÖK-ök, stb.) is pályáznak, ezért a bevételi oldal nem túl
informatív, de mint ígérték (szóban és írásban is) a projekt végén az
egész költségvetéssel elszámolnak. A pályázatot időben benyújtották,
tehát még formailag is megfelelő. Ugyan a pályázatnak vannak kisebb
hibái, de mindenképpen támogatandónak tartom.

Sági Orsolya
ELTE TTK HÖK elnök
elnok at ttkhok.elte.hu

Name: pályázó_eddigi_tevékenysége_vhe.doc
Type: application/msword