[Kepviselok] választmányra 1/I Egészségnap pályázat

ELTE TTK HÖK elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2006. Nov. 11., Szo, 17:45:40 CET

Kedves Képviselők!
Az előző levelemben említett Vezér Hallgatói Egyesület november 22-én a
kollégiumban Egészségnapot szervez. A részletes programot és
költségvetést mellékelve küldöm. Az, hogy a képviselőlistára nem lett
eddig kiküldve, az az én hibám.Hozzám már több mint egy hete
megérkezett. Elnézést kérek. Remélem, hogy nem az én feledékenységem
lesz a döntő a pályázat elbírálásakor.
És a részletes véleményem.
Nyilván nem kell kifejtenem, hogy mennyire fontos az egészségünk
megőrzése. Aki olvasta a pályázatot, láthatja, hogy az nagyon részletes,
minden költés meg van indokolva, még a különböző pályázatokon nyert
pénzek is szerepelnek benne.  A szakmai alapot egy kórház biztosítja és
más egészségvédő szervezetek is vannak a szervezők között. A részletes
elszámolás természetesen itt is áll, de ez a támogatásunk kifizetésének
feltétele. A már fent említett kéthetes határidő be nem tartása az én
hibám. A pályázatot támogatandónak tartom, ilyen jó kezdeményezéssel
ritkán talákozunk.

Sági Orsolya
ELTE TTK HÖK elnök
elnok at ttkhok.elte.hu

Name: pályázó_eddigi_tevékenysége_vhe.doc
Type: application/msword