[Kepviselok] Választmányra - sok napirendi pont

Kray Zsuzsanna kray_zsu at ttkhok.elte.hu
2006. Nov. 12., V, 16:54:20 CET

Sziasztok!

Lenne egy felvetésem a Halikarácsony napirendi ponthoz:
Többen, többször hangot adtatok azon véleményeteknek, hogy attól tartotok,
a mentorrendszer "kikerül a HÖK égisze alól", "különválik a HÖKtől" stb
ill hogy a HÖK nem érzi még teljesen magáénak a mentorrendszert.

Erre a problémára lehetne egyfajta megoldás: mi lenne ha a mentorokat is
meghívnánk a Halikarácsonyra?
Ennek nyilván vannak anyagi vonzatai, és a létszámból is adódhatnak
problémák, de úgy gondolom, gesztusértékű lenne ha meghívnánk a mentorokat
is, ezzel tudatosíthatnánk bennük azt az érzést, hogy ők is a "HÖKhöz
tartoznak" -már ha tényleg ezt szeretnénk.
További kérdés, hogy hányan jönnének el, de ezen még később is
gondolkodhatunk...

Nos? mi a véleményetek? :)

üdv, Zsuzsa