[Kepviselok] választmányra - sok napirendi pont

elnok at ttkhok.elte.hu elnok at ttkhok.elte.hu
2006. Nov. 13., H, 14:37:41 CET

> Számomra például a Hali karácsony esetében hiányzott az összegszerû
> elõterjesztés (költségek kaja/pia/ajándék bontásban). Ugyanez nyilván
> hiányzik a vezképzõnél is, de ott gondolom amúgy is terveztétek kiküldeni
> a összegszerû elképzeléseket is.
>
> Balázs

Kedves Mindenki!
Köszönöm Balázs kérdését, úgy tûnik, tényleg nem tértem erre ki elég
részletesen. Tehát: Az összegszerû javaslat azért hiányzik, mert egyrészt
még _ma_ fogunk beszélni a másik két HÖK elnökkel az ajándékok _pontos_
listájáról és összegérõl. Másrészt pedig még, ha jól emlékszem, az sem
eldöntött, hogy kik lesznek ott, hány fõ stb. és hogy hol lesz megtartva.
Ezek hiányában még nem tudok kész árajánlatokat felmutatni. Sajnálom, de
tippelni nem fogok.
Üdv
Sági Orsi