[Kepviselok] Nyúz, véleményem

Tanulmányi Elnökhelyettes taneh at ttkhok.elte.hu
2006. Nov. 16., Cs, 09:04:54 CET

Kedves Képviselők!
Tisztelt Karcsai Balázs!

Mikor félév elején gond adódott az első Nyúz kiadásával, erős
fenntartásaim voltak. Arra gondoltam, hogy ha már az első szám kapcsán
felmerülnek a mindannyiunk számára ismert problémák, akkor vajon hogy
alakulnak a továbbiak. A rendkívűli választmányon elhangzottak alapján úgy
gondoltam, kedves Balázs, egyszer hibáztál, de igyekezni fogsz elkerülni
az ilyen hibákat.

Aztán nem jelent meg a 3. heti Nyúz, ismét elgondolkoztam az eseményeken.
"Már megint" - gondoltam.
Persze, megint egy hiba. (Nem is tudom, mikor fordult elő utoljára az,
hogy a TTK HÖK hetilapja nem jelent meg.)

Arra gondoltam, kedves Balázs, hogy ezek után már tényleg oda fogsz
figyelni arra, hogy ne hátráltasd, hanem segítsd a TTK HÖK-öt. Azt láttam,
hogy Orsi és közted elindult egy korrekt párbeszéd, és kicsit
megnyugodtam. Azért az a gyomorgörcs, ami szerdánként eddig már szokásossá
vált, nem múlt el. A mai napig sem.

Most megint gond van a megjelenéssel. A Te két írásod miatt.
Az egyik, amelyben beszólsz másik kari illetve egyetemi lapoknak,
kiadványoknak. Ez a Te magánvéleményed, nem a TéTéKás Nyúz hasábjaira való!
Olvastam a KGy tudósításodat is. Hemzseg a tárgyi tévedésektől, amelyeket
most inkább nem kezdek el felsorolni. (Így is elég hosszú a levelem.) A
csúsztatásokról már nem is beszélve. A személyes sértettségemet
természetesen igyekszem félretenni, azt inkább személyesen fogom veled
megbeszélni.

De nem úgy, ahogyan tegnap Orsival "beszélgettél". Szerintem az a minimum,
hogyha a másik elkezd mondani valamit, akkor meghallgatom. A véleményemet
pedig akkor mondom el, mikor a másik már befejezte. Normális emberi
kapcsolatok esetén, illetve egy csapatban ez szerintem így természetes.

Nem értem, mi a jó Neked abban, ha ilyesmit jelentetsz meg a HÖK
hetilapjában. Félretájékoztatsz. Felháborodást, és konfliktusokat
kleltesz, ez utóbbiakkal pedig nem Te szembesülsz. Az én munkámat is
megnehezíted!

(Hétfőn délután Tasnádi tanár úr megkérdezte tőlem, hogy mi történt
mostanában a Nyúzzal, ki foglalkozik most ezzel. Megmondtam. A reakció:
"Az meg kicsoda?!" Felháborodásából adódóan a további napi témákkal
kapcsolatban nehezebb volt vele beszélni. Köszönöm Balázs.)

Úgy látom, hogy Te nem akarsz a TTK HÖK csapatjátékosa lenni.
Folyamatosan azt érzem, hogy ott teszel keresztbe, ahol csak tudsz. A
tevékenységeddel nem tudok azonosulni:
A héten lgondolkoztam azon, hogy írjak-e a Nyúzba. Azon cikkek mellett,
melyek néha megjelennek a HÖK-ről, vajon VAN-E ÉRTELME nekem, mint a TTK
HÖK tanulmányi elnökhelyettese tájékoztató cikket írnom. A TTK HÖK
hivatalos hetilapjába! Ez azért már nonszensz. Lehet, hogy jövő héten már
inkább csak az info listát fogom használni. Köszönöm Balázs, hogy
megkönnyíted a munkámat.

Konklúzió: szerintem ezek után az a legkevesebb, ha lemondásoddal
megkönnyíted a munkámat, munkánkat.

Megj: Szeretném jelezni, hogy egyetértek Palkó Tamással az alábbiakban.
"Indokok:
Az ELTE TTK HÖK tisztségviselői csapatban dolgoznak. Ebbe a csapatba saját
döntéseddel és erre utaló magatartásoddal nem szeretnél tartozni. Ugyan
nem beszélhetek a tisztségviselők nevében, de az eddig általam
meghallgatott vélemények többsége az, hogy nem tudnak azonosulni a munkáddal.

Tisztelettel:
Palkó Tamás"

No igen. A most pénteki választmány időpontjában tisztésemből adódóan
ülésen kellene résztvennem. Nem fogok.

Tényleg megkönnyíted a munkámat, kedves Balázs.

                Fazekas Tímea
                ELTE TTK HÖK
          tanulmányi elnökhelyettes
             taneh at ttkhok.elte.hu