[Kepviselok] Re: [szerk] Nyúz, véleményem

ELTE TTK HOK Tetekas Nyuz Foszerkeszto foszerkeszto at ttkhok.elte.hu
2006. Nov. 16., Cs, 13:06:50 CET

Kedves Szerkesztőség!
Kedves Képviselők!
Kedves Fazekas Tímea!

Nem olvastam még el a leveled tartalmát, amelyre válaszolok, így ehhez nem
is tudok hozzászólni. Azért írok, mert mélységesen etikátlannak tartom,
hogy a szerkesztőségi levelezőlistára kiküldesz egy levelet még azelőtt,
hogy a főszerkesztő hivatalosan tájékoztatná a szerkesztőséget arról, mi
is a helyzet. Így a lista tagjainak nagy része csupán félinformációkból
tájékozódhat. Én a szerkesztőség tájékoztatásával meg akartam várni a
pénteki rendkívüli választmányt, mivel csak ezután leszek érdemi
információk birtokában. És így is fogok tenni.

Üdvözlettel,

--

Karcsai Balazs
Tetekas Nyuz, foszerkeszto