[Kepviselok] választmány holnap 12 óra!!!!!!

ELTE TTK HÖK elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2006. Nov. 16., Cs, 15:14:40 CET

Kedves Képviselők!
A holnapi választmányon a Nyúzról beszélgetnénk, ehhez úgy érzem,
szükség van a főszerkesztőre is:-). Karcsai Balázs ma jelezte nekem,
hogy holnap kettőkor Fizika Intézeti Tanács kezdődik, ezért a
választmány időpontja neki nem megfelelő. A választmány szavazati jogú
tagjai többségének megfelelő az időpont módosítása, illetve az eb is
rábólintott, ezért a holnapi választmány időpontját 12 órára módosítom.
Elnézést a kellemetlenségért, remélem, még nem írtam későn.
A helyszín természetesen változatlan: déli hali tárgyaló.
Üdvözlettel:
Sági Orsolya

Sági Orsolya
ELTE TTK HÖK elnök