[Kepviselok] bessz...

veght at ttkhok.elte.hu veght at ttkhok.elte.hu
2006. Nov. 17., P, 01:45:31 CET

Sziasztok!

Gyerekek hihetetlenek vagytok. Még nem is azok, akik történelmi és
irodalmi burkolatot adnak a mondanivalójuknak! Biztos érdekfeszítő írások,
de ezeket nem tudtam 2-3 sornál tovább ilyen fáradtan magamba szívni
(holnap meg majd nem akarom!). Ők legalább tudnak valamit és úgy fordítják
digitális jelre gondolataikat.
Nekem az egyik beírás "tetszett" nagyon. Sajnos nem tudom megmondani kié
is lehet, hisz' semmilyen anyakönyvbe bejegyezhető, minimum két szóból
álló névformátum nem szerepelt a levél végén, csak valami, ebben  a
digitális közegben macskakaparásnak teljes nyugodtsággal nevezhető
becenév. Szóval a jelen helyzetről határozott és kőkemény véleményt
alkotni úgy, hogy valamire emlékszik a régmúltból, amit gyanítom hallott
valakitől, aki látta a probléma okozójának a barátjának az írását,
egyszerűen csodálatos képesség. Kiváló kutató lesz belőle, akkora, hogy
kiveti magából ez a csöppnyi ország, mert ekkora egyéniségek el sem férnek
benne. Én kérem ezt a népszerűségtől rettegve anonimitásba vonult embert,
LEGYEN CSILLAGÁSZ!!! Könyörgöm. Aki ilyen képességgel rendelkezik, az csak
becsukja a szemét és megoldja az asztofizika egyik legynagyobb rejtéjét,
képes lenne belelátni az ősrobbanást követő sötét korba is. Ez pedig
minimum egy Nobel-díj. De ha ez az álnéven beépített titkosügynök - és
netalán létező, még titkosabb tettestársai,-  esetleg valami húsra (=tény)
is kíváncsi a szaft alatt, akkor holnap miután megjártam a Téó kietlen
pusztaságát, két bekezdés lefordítása közben nagyon szívesen eljátszom
neki a "hallottam attól" szerepét, hogy ha élete során legközelebb
hasonlóan bonyolult helyzetbe kerül, akkor megint hivatkozhasson arra,
hogy: "Ezt a régebbi eseményekről írom, az aktuálisakról nem kívánok
állást
foglalni, arról hiányosak egyelőre az infóim" - bla-bla-bla. És utána
teljes nyugodtsággal alkothat majd véleményt még ugyanabban a levélben,
újra. És ha megtisztel kíváncsiságával és rákérdez a helyzetre -, amire
csupán azért lenne szükség, hogy tudjam, mégis neki kell-e elregélnem azt,
amire talán nem is kíváncsi - akkor a levél végén feltett kérdéseire
is(,vagy talán csak egy kérdésrevolt? Jajj, úgy megkavart az a sok
variáció!) igyekszem majd megadni a választ és alátámasztani azt,
nyííílván etikailag csak támadható érvekkel! És teszem ezt boldogságtól
repeső szívvel, hiszen egy felelőtlen, megállapodásokat áthágó viselkedés
miatt nem kell majd fagyoskodnom kedvenc horgászvizem mellett, az üvöltő
madáscsicsergés és özönvízszerű levélhullás közepette, várva a rettenetes
fogakkal kipeckelt ajkú, krokodil pofájú csukák, zsinórszaggató kapásait;
majd utána másik horgászhelyenre átcipekedve, sötétben vakoskodva
mégjobban reszketve, fogni párat hazánk egyetlen, ráadásul csak ebben az
időszakban fogható, rusnnnnnnya, nnnnnyálkás csapkolódó tőkehalfajából. A
választmány megment mindettől. Köszönöm nektek! Hisz pont erre vágytam
amikor L ként újra odafurakodtam Önkormányzatunk (de talán az összes
önkormányzat), nem is oly rég még leghatékonyabb döntéshozó szervétbe.
Ettől boldog leszek holnap, de borzasztóan és vidáman kiáltok majd
juhéj-t, miközben indiánszökdelésben szinuszt irok le járásommal az
egyetem felé közeledve, mert tudom, hogy ma is a gittet fogjuk rágni, majd
egymás arcának fiatalos ráncaiba tuszkolva elkenjük azt, hogy tovább
töltögessük aprócska sekélyeinket.
Sajnálom, hogy levelem külleme nem üti meg "A" szintet és páran még a
kevésbé értelmes felüket sem illetnék vele, hogy annak síkos állapotát
enyhítsék vele, de nekem nincs 50000-55000 motivációm, de még egy sem
arra, hogy egy vérprofi nemzetközi szintű kiadvány szintjére emeljem EZT!.
Irodalmárnak sem születtem, így hát nem is vágyom rá, hogy sanyarú sorsú
felebarátaim utolsó fillérjeiket rám áldozva, igyák sorvadó gondolataim.
CSak olvassátok, aztán ne is gondolkozzatok. Minek azt!

A Nyálka legyen veletek (Manitou)

Őszinte tisztelettel:
Végh Tamás, nem sértett