[Kepviselok] Re: Nyuz

ELTE TTK HOK kollegiumi biztos kollbiz at ttkhok.elte.hu
2006. Nov. 17., P, 00:22:07 CET

Kedves Karcsai Balázs!

Szeretném elõször leszögezni, hogy szeptemberben örültem a Nyúzban
bekövetkezett változásoknak: végre olvashatóvá vált az újság a hallgatók
számára is.

DE:

úgy érzem, mostanra már többszörösen túllõttél a célon. A harmadik szám
meg nem jelenése még a bocsánatos kategória volt.
Viszont bíztam benne, hogy ezután még jobban odafigyelsz, mi
jelenik meg az újságban.

Erre mi történik? Az elõzõ szám második lapjának a hátterére is már csak a
felháborító jelzõt találom egy ilyen újságban, a mostani két cikked
pedig... KGY-n nem voltam (a félreértések elkerülése végett KolHÖK KGY-n
voltam helyette), így az arról írtakról / ott elhangzottakról nem tudok
véleményt formélni, de ilyen hangnemben semmiképpen sem lehet egy
dékánról írni a kari diáklapban. Beszélni is legfeljebb a haverjaiddal
egy baráti sörözéskor. De mint TTK-s tisztségviselõ, semmikor.
Ezen nem változtat, hogy 'giskard' aláírás szerepel a cikk alján.

A harmadik, amit elfogadhatatlannak tartok az az, hogy amint kezd szorulni
a hurok, azonnal más felelõsöket keresel, vádaskodsz. Másoktól követelsz
beszámolót ahelyett, hogy a saját munkáddal, annak minõségével,
vállalhatóságával törõdnél.
Mielõtt kérnéd az én beszámolómat is, inkább elküldöm csatoltan.

Végül hozzáteszem, hogy semmiképpen sem szeretném, ha a TTK HÖK a vádaskodások
mélyére süllyedne.
A hallgatók azért választottak meg minket, hogy képviseljük õket, és nem
azért, hogy politikát játsszunk kicsiben!

 		Csupor Marianna
 	   TTK HÖK Kollégiumi biztos
--------- következ? rész ---------
A non-text attachment was scrubbed...