[Kepviselok] cikk jóváhagyása

Tetekas Nyuz, foszerkeszto nyuz at elte.hu
2006. Nov. 18., Szo, 11:10:17 CET

Kedves Orsi!

Még tegnap este átírtam a kifogásolt cikket, de azóta nem válaszoltál,
hogy ez így mehet-e vagy sem. Bár a nyúziratok között megtalálhatod, most
elküldöm csatolva is, hátha így elolvasod. Várom mielőbbi válaszodat,
annak érdekében, hogy tudjunk szerkeszteni, hiszen már elmúlt a tizenegy
órás határidő. A verbális maszturbáció kifejezést nem szeretném
megváltoztatni (a szarrágást írtam át erre), mert szerintem teljesen
elfogadható, nem olyan régen a parlamentben is használták. Ezzel
kapcsolatban mi az álláspontod? Csak azért kérdezem, mert tegnap este nem
tudtuk megbeszélni.

A másik pedig az írásod arról, hogy miért nem jelent meg az előző szám. Én
ezt meg fogom írni még most, te nem tudom, hogy vagy vele, de ha nem
küldöd el (1500 karakter), akkor az fogy megjelenni, ugyanakkora helyen,
mint az én véleményem, hogy "Megkértük Sági Orsolyát, mint a TTK HÖK
elnökét és a Tétékás Nyúz felelős kiadóját, fejtse ki véleményét az
esetről. Ő nem kívánt élni a lehetőséggel." Várom a cikked!

Üdv: Balázs

--

Karcsai Balazs
Tetekas Nyuz, foszerkeszto