[Kepviselok] beszamolo

Attila Kalozi kalozi.attila at gmail.com
2006. Nov. 21., K, 12:12:08 CET

Kedves Kepviselok, tisztelt elnok urholgy!

      A legutobbi rendes kozgyules ota a kovetkezokkel foglalkoztam:
- Altalanos:
   - Tobb EHOK sport ulesen reszt vettem, kozosen kidolgoztunk egy
sportkerdoivet, amit hamaraosan kitoltetunk hallgatokkal.
   - EHOK sportlevlistakat kesztettem.
   - A nyuzban, honlapokon es plakatokon rendszeresen hirdettem.
    teremberlest inteztem, palyaztam kulonbozo HOK-okhoz.
   - A Lagymanyosi Eotvos Sport es Szabadido Egyesulet Alapszabalyat irtam
at.
   - A BEFS elnoksegi ulesein vettem reszt.
   - A sport.elte.hu honlapot fejlesztettem.
   - Reszt vettem az Alapitvany pragai utazasanak megszervezeseben.
   - A kollegiumban programokat szervezgettem (szinhaz, showhajtas, stb.)
- Sportagakkent:
   - Labdarugas:
     - A kari labdarugo bajnoksagban 55 csapat vesz reszt. Ennek
lebonyolitasa sajnos csak most kezdett jobb lenni a Szultanenal. (Palya,
kulfoldi tartozkodas) Honlapot hoztam letre az eredmenyeknek, (
eltettkfoci.uw.hu) csapatokat folyamatosan koordinalom, Tomo birot kuld.
Szasza palyat foglal :-)
     - Kollegiumi labdarugo bajnoksagot szervezek.
     - BEFS focibajnoksagot szervezek.
     - A nagypalyas focistaknak segitek palyazatokat irni, szurkolokat,
jatekosokat toborozni.
     - A noi focistaknak a BME-vel kozosen tornat rendezunk.
  - Roplabda:
     - heti 4 edzest tartunk: Hetfo 12.30-14 BEAC, Hetfo 16-18 ELTE BGGYFK,
Kedd 18.30-20h Fenyes Elek SZKI, Csutortok 18-20h Lagymanyosi Alt. Isk.
     - Heti 2-5 merkozesunk van, 4 csapattal jatszunk az Universitas
bajnoksagban. Eredmenyeink: Kerteszeti- ELTE C 0-3, Kozg-ELTE ffi 3-1, ELTE
A-GATE 2-3, SOTE EFK- ELTE C 3-0, SOTE-ELTE A 3-2, RTF-ELTE A 3-1, KVIF-ELTE
B 1-3, SOTE EFK- ELTE B 3-2, TOFK-ELTE C 3-1, SCH-ELTE ffi 3-0, TOFK-ELTE B
3-2, Kozgaz-ELTE A 3-0, Kerteszeti-ELTE B 3-1.
     - Edzotabort tartottunk Tabon, 4 napon keresztul. Ezen mintegy 40
hallgato vett reszt, hasznos tudast szerezve.
  - Kezilabda:
     - Vasarnaponkent van noi edzes a Borfesto utcai Altalanos Iskolaban,
penteken ferfi edzes. A pest megyei kezilabda bajnoksagban jatszunk,
hetvegenkent altalaban kikapva... :-(
     - Indultunk a godolloi univesitas bajnoksagban is, a lanyok biztato
eredmenyt ertek el.
  - Kosarlabda
     - Edzeseinket Toth Jozsef tartotta, szabadteren. Mivel nincs fedett
csarnok ez tavaszig teli almot alszik.
  - Tollaslabda es asztalitenisz
    - A bajnoksagot november 18-an szombaton tartottuk, sajnos csak kb.
20-25 resztvevo jelent meg.
  - Sakk
    - A LES sakk szakosztalya elkezdte a mukodeset, gyozelmeket igernek.
  - Atletika
    - A Regos Bendeguz futoversenyen sajnos csak a meghirdetesben tudtam
resztvenni.

                               Kalozi Attila
--------- következ? rész ---------