[Kepviselok] beszamolo

Kray Zsuzsanna kray_zsu at ttkhok.elte.hu
2006. Nov. 22., Sze, 00:36:37 CET

Beszámolóm

Nem sorrendben, de a lényeg benne van :)

-Szerveztem két mentortalálkozót, ebből az egyiket én tartottam a
környezettanos és biológiás mentoroknak.
Elláttam mind főmentori, mind mentori feladataimat, -nemcsak az én-
gólyáimmal tartom a kapcsolatot, tájékozódom felőlük és véleményeket
gyűjtök.

-Szerveztünk egy környezettanos hétvégét, ami végül sajnos elmaradt.
De volt helyette egy gólyaavató a Kultiplexben, ennek is részt vettem a
szervezésében.

-Lelátogattam Egerbe az elsőévesek (főleg környtan, biosz, és
földrajz/tud) kirándulására őszi szünetben, ismerkedtem a még
ismeretlenekkel, és hintettem az igét :) (meg néha főneveket is..)

-tájékozatom a hallgatótársaimat (főként évfolyamom, és az elsőévesek) az
őket érintő, és az őket érdeklő kérdésekről, írtam nekik tájékozatást a
Küldöttgyűlésről, az aktualitásokról

-Voltam szacson. Részt vettem az szmsz bizottság munkájában, voltam néhány
megbeszélésen. Részt vettem a kreditújrafelvételes rendkívüli
Választmányon, és a rendkívüli Küldöttgyűlésen, Alapítványos
megbeszélésen. Most jövök Választmányról.

(-ja, és ma átvittük a GuBeeval a déliben felhalmozott PET palackokat az
egyik északibeli gyűjtőbe.)

asszem ennyi, köszönöm, hogy végigolvastad

 Zsuzsa

ui: MÉG MINDIG KERESEM A KÉT KÖNYVEMET!!!