[Kepviselok] főszerkesztő beszámolója

ELTE TTK HA Elnok alapelnok at ttkhok.elte.hu
2006. Nov. 22., Sze, 14:28:00 CET

Sziasztok!

Sajnos Balazs tovabbra is a mismasolas utjat valasztottad, mikozben pont
ezt kritizalod.

A Tetekas Nyuz, remelem ez mindenkinek kb vilagos ha nem mind1 nem
politikai okokbol nem jelent meg. Az ugyanis nem politikai ok, hogy egy
cikk stilusa elfogadhatatlan, vagy hogy mas ujsagokat nem cikizunk pont
akkor amikor ok legalabb meg tudnak jelenni.

Szoval konnyu mindent a politikar fogni, de a felretajekoztatas es masok
ertelmetlen betamadasa nem politika igy ha ezek miatt nem jelenik meg egy
cikk az nem politikai okok miatt nem jelenhetett meg.

Balazs