[Kepviselok] főszerkesztő beszámolója

nyuz at elte.hu nyuz at elte.hu
2006. Nov. 22., Sze, 14:42:25 CET

Sziasztok!

> Sajnos Balazs tovabbra is a mismasolas utjat valasztottad, mikozben pont ezt
> kritizalod.

Hát, aki korpa közé keveredik... :)

> A Tetekas Nyuz, remelem ez mindenkinek kb vilagos ha nem mind1 nem politikai
> okokbol nem jelent meg. Az ugyanis nem politikai ok, hogy egy cikk stilusa
> elfogadhatatlan, vagy hogy mas ujsagokat nem cikizunk pont akkor amikor ok
> legalabb meg tudnak jelenni.

Az viszont politikai ok, hogy az elnök a saját védelmében mond valamit, és
ezt nem lehet nyilvánosságra hozni. Az is politikai ok, hogy félünk attól,
hogy mások besértődnek. Én politikai oknak tartom azt, hogy más karok
hallgatói önkormányzata és a kari vezetés fontosabb a TTK HÖK számára,
mint a TTK-s hallgatók.

Üdv: Balázs

--

Karcsai Balazs