[Kepviselok] Beszámoló

gondazs at ttkhok.elte.hu gondazs at ttkhok.elte.hu
2006. Nov. 22., Sze, 21:35:37 CET

Sziasztok!

Első beszámolómat az alábbiakban olvashatjátok!
Sajnos még nem tökéletes és a hossza sem megfelelő, de remélem elsőnek
elfogadható.

Részt vettem a küldött gyűléseken, a válsztmányok egy részén is amikor az
órám engedte.
Jelen voltam két intézeti tanácson az egyiken csak megfigyelőként, (mert
Orosz Dávid túl korán (az ülés előtt egy hónappal) kérte delegálásomat, de
a másodikon, már sikerült érdemben résztvennem) ekkor csak egy halgatókat
érintő kérdés volt, az hogy hány hallgatói képiselő legyen delegálva az
intézeti tanácsba.
Egy kivétellel jelen voltam a szacs üléseken is.
Segítettem a jegyzetbónosztásban, a tandíj elenes tüntetésen mint rendező.
Végighallgattam a 'Felsőoktatás és munkaerőpiac' című konferencia
megnyitóját, a szekció ülésen sajnos Zh írás miatt nem tudtam résztvenni.
Segítem a plakát kommandó munkáját, valamint a holnap megrendezésre kerülő
Kémiás játékest megszervezését és tartom a kapcsolatot az általam
képviselt hallgatókkal.

Üdv.:
     Gonda Zsombor
     HÖK képviselő