[Kepviselok] beszámoló

kiseger at ttkhok.elte.hu kiseger at ttkhok.elte.hu
2006. Nov. 23., Cs, 11:38:37 CET

Sziasztok!

Mivel az első beszámolóm én is az elejéről kezdem. (unalmas lesz)
-részt vettem az eddigi összes KGY-n beleértve a rendkivülit
-részt vettem 1 kivételével az összes szacson (majdnem minden hét :O )
-mentorként részt veszek a gólyák téblábolásainak elkerülésében
-dolgoztam nyílt napon
-dolgoztam gólyabálon
-részt veszek a mai kémiás játszóest szervezésében és lebonyolításában (ez
úton köszi Ferenczi Lacinak a segítségéért)
-mérsékelten részt vettem a plakátkommandóban
-naprakészen tájokoztatom hallgatótársaimat
Tuti kihagytam egy csomó mindent..
üdv Kárász Margit Egér- kémia szakterületi hallgatói önkormányzati képviselő

UI: még mindig javaslom hogy a képviselők a szacsko-nak számoljanak be
tevékenységükről