[Kepviselok] beszámoló

kjanos at ttkhok.elte.hu kjanos at ttkhok.elte.hu
2006. Nov. 25., Szo, 00:11:32 CET

Kedves Képviselőtársaim!

Ezennel én is elküldöm a képviselői beszámolómat, előre is elnézést kérek
a késésért!

Az eddigiek során részt vettem a küldöttgyűléseken (mindegyiken végig
jelen voltam), TOB ülésen, valamint a szacs üléseken.
Többek között zsűritagként segítettem a föld- és környezettudós
gólyaavatón, rendezőként segítettem a tandíjellenes tüntetésen,
csatlakoztam a Tanulmányi Csoporthoz, ezen kívül tartottam a kapcsolatot
az általam is képviselt hallgatótársaimmal és válaszoltam kérdéseikre
amennyire tudásomból tellett.

Remélem nem felejtettem ki semmit, aki kíváncsi valamire a leírtakkal
kapcsolatban, az kérdezzen!

Köhler János