[Kepviselok] Féléves Kéviselői Beszámoló

chris at elte.hu chris at elte.hu
2006. Nov. 23., Cs, 16:42:39 CET

Sziasztok!

     Kronológiai sorrendben, tágabb értelemben Bódvarákót említeném
először, ahol idén a központi szervezésben kevésbé aktivizálódtam,
azonban kisebb programokat 10-15 fős létszámra többet csináltam
(Szenrői  pizzázás, egyebek) , illetve csapatvezetésben segítettem.
Egy gólyánál  rájöttünk, ami félreérthető volt, hogy a helyszíni befizetés,
és a  postai befizetés "vagy-vagy" alapú...
Nem tudom hány gólya fizethetett duplán a félreérthetőség miatt, erre
véletlen rájöttünk.
    Tevékenységem legjelentősebb része a Kerge Zerge Természetjáró és
Kulturális Egyesület kirándulásainak, programjainak szervezése, amely
mindenki számára nyitott, beleértve így az összes ELTE Hallgatót is.
    Ezeknek PR részét is csináltam (programhirdetések, élménybeszámolók).
    Egyéb (pl. Utó Bódvarákó) programokat is segítettem szervezni. Az
említett utógólyatábornak csak másodlagos főszervezője voltam, de
    PR  (részét nagyrészt én végeztem (hirdetés+beszámoló)) is.
     Zsu és Atesz ,,mentor" programjában nem vettem ugyan részt, de
szokásomhoz híven támogattam az elsőéves hallgatókat (ún.
"Gólyákat"). (Ne merj kajánul röhögni Giskard...) ;).
     A félév maradék részére tervezek még néhány programot, ezeket
hirdetem szintén, amit kiemelnék, az az utolsó tanítási napi
Zergekarácsony, ami az elmúlt félévi események projektoros vetítésével
lesz egybekötve, Zergeprogramokon kívül Utó Bódvarákó terén is.

     Üdvözlettel!
        Pálszabó Krisztián