[Kepviselok] Pályázat mikulás party plakátokra

ELTE TTK HA Elnok alapelnok at ttkhok.elte.hu
2006. Nov. 23., Cs, 21:48:41 CET

Kedves Fifi és mindenki más!

Természetesen majd megint kivételt fogunk tenni evvel a pályázattal
kapcsolatosan is ráadásul egyet is fogok vele érteni. Egyrészt, mert jelen
esetben egyetlen napról van szó, másrészt aki a rendezvényt szervezi bõven
eleget szív egyéb dolgokkal, nincs szüksége további bürokratikus
akadályokra. Amiért írok az az indoklás ami a levélben szerepel:

> benyújtanom, de sajnos csak ma kaptam meg a végleges árajánlatot és még az

Ez nem igazán érv, ettõl három hónappal ezelõtt is el lehetett volna
küldeni. Szerintem sokaknak feltünhetett, hogy Fecó sem a végleges
költségvetést mutatja be elõször a választmánynak. Ellenben az is mindig
világos, hogy mi milyen mértékben változhat. Fecó rendezvényei esetében,
mivel nagyok még ezt követõen is többszört döntünk a pontosításokról, majd
lesz egy végsõ döntés. És csodák csodája az elszámolásban mégsem pont azok
a számok köszönnek vissza. Merthogy ez lehetetlen, hiszen sok minden
változhat idõközben akár egy-két nap alatt. Épp erre való tekintettel
aztán szavazunk a beszámolóról és azt is el szoktuk fogadni.

Konklúzió ebbõl, hogy amikor vki elkezd vmit szervezni, akkor megbecsüli a
költségeket, beterjeszti választmányra aztán szavazunk. Ha lényeges
elemében módosul vmi. akkor újra beadja. Ha nem és kis rendezvények
esetében ez valószínûbbnek tûník, akkor a rendezvényt követõen fog
beszámolót tartani és azt is el fogjuk fogadni.

Amiért errõl ilyen hosszan írok, az az, hogy nem elsõ alkalommal hangzik
el ez az érv és szeretném jövõbeni elõfordulását csökkenteni és világossá
tenni mindenkinek, hogy miért nem jó érv.

Balázs

U.i.: A kritikát nem a mostani alkalomra szánom, hanem JÖVÕBENI változás
elérésére.