[Kepviselok] Beszámoló

Sárközi Edit sedit at ttkhok.elte.hu
2006. Nov. 24., P, 07:46:28 CET

Kedves Képviselők!

Alábbiakban küldöm a beszámolómat.

_ _ _ _ _ _

Képviselőként résztvettem a szacs-okon, a kgy-kon sajnos nem. Az SZMSZ
bizottsági ülések majdnem mindegyikén jelen voltam, illetve csatlakoztam a
tanulmányi csoporthoz. A hallgatókkal tartom a kapcsolatot, ha bármi
problémájuk van, próbálom megoldani. Segítettem a nyílt napon a
környezettudományi standnál. Mentorként próbálom tartani a gólyákkal a
kapcsolatot, amennyire ők engedik, valamint segítettem a környezettan és
földtudományi bsc-sek gólyaavatólyának megszervezésében. Jegyzetbonosztás
első hetében segítettem Fazekas Tímea munkáját.

Ha kérdésetek van, bátran kérdezzetek.

Sárközi Edit