[Kepviselok] gazdbiz beszamolo

ELTE TTK HÖK Gazdasági Biztos gazdbiz at ttkhok.elte.hu
2006. Nov. 24., P, 11:14:12 CET

Tisztelt Küldöttgyűlés!

Az előző rendes kgy óta végzett tevékenységeim a következők:

- rendeszeresen elkészítettem a keletkezett számlákhoz az
utalványrendeleteket, megrendeléseket, teljesítés igazolásokat
- rendszeresen konzultáltam az ELTE Pénzügyi Osztályának alkalmazottjával
a számlakiegyenlítéseink ügyében
- résztvettem a háromból egy ELTE EHÖK Gazdasági Bizottsaági ülésen,
melyen az EHÖK gazdáslkodási szabályzatát készítettük elő. Ebben résztvett
még Guber Tamás is.(Köszönöm a munkáját!)
- naprakészen nyilvántartottam a keretünkön történő változásokat, és erről
tájékoztattam az elnököt és a Választmányt is
- az elnök kérésére véleményeztem az EHÖK elkészült gazdasági szabályzatát
az EHÖK elnöksége részére
-minden Választmányra véleményeztem azokat a napirendi pontokat, melyek
érintették a költségvetésünket
-tarottam egy "mini kurzust" a szakterületi koordinátoroknak alapvető
gazdasági ismeretekről, melyek megkönnyítik a munkájukat ezen a területen
- előkészítettem a költségvetés módosítási javaslatot
-tartottam fogadóórát.

Várom a kérdéseket!

Ui. Elnézést a késésért!

Üdvözlettel: