[Kepviselok] kepviseloi beszamolo

Papp Gabriella pgabycha at ttkhok.elte.hu
2006. Nov. 24., P, 11:33:41 CET

Tisztelt Küldöttgyűlés!

Mint képviselő, aki tisztségviselő is, nem tudom feltétlenül
szétválasztnai a két tevékenységemet. Azért teszek rá egy kísérletet.
Tőlem telhető módon tájékoztatom hallgatótársaimat az őket érintő
dolgokról a Haliban, a Nyúzban és személyesen előadásokon, gyakorlatokon,
telefonon vagy a folyosón.
Ott voltam minegyik kari tanácson (a szeptemberiről késtem kb. 30 percet).
Választányokon is résztvettem ,de főként csak azokon a napirendeken, ahol
tisztségemből adódóan kellett ott lennem.
Ott voltam valamennyi küldöttgyűlésen legyen az rendes vagy rendkívüli,
leszámítva az Alakulót, amikor is Szenátuson ültem.
Ezekre az ülésekre mindig lelkiismeretesen felkészültem és a véleményemet
lehetőség szerint el is mondtam a fórumokon (KT-n nem) vagy az
önkormányzat elnökének, elnökhelyetteseinek, tisztségviselőinek,
képviselőinek.

Üdvözlettel:

Papp Gabriella