[Kepviselok] beszámolói kérdés ill. mentorjutker

Bosnyák András bosi at ttkhok.elte.hu
2006. Nov. 25., Szo, 11:16:17 CET

Üdv!
A mentor jutkerrel kapcsolatban lenne észrevételem. Tisztában vagyok vele,
hogy a rendszer kitalálói, szervezői nagyon sokat dolgoztak rajta, és
azzal is, hogy maguk a mentorok nem a pénzért mentorkodnak, de ennek
ellenére szerintem visszásnak tűnik, hogy a jutkerben a főszervezői
tevékenység díjazására történik bepályázás, míg az egyes mentorok
teljesítményét jutalmazó (1000-2000 Ft-os) ösztöndíjakról szó sem esik
(legalábbis az Atesz féle megbeszélésre összehívó üzenetben).
Maguk a mentorok a beiratkozásnál való segítségükért is a mentorjutker
keretében kapnak némi jutalmat, épp ezért kérdezem, hogy nem is lesz
számukra semm, vagy csak vmikor később (azaz legközelebb május-jűnius
felé)?
Most tekintsünk el attól, hogy én is mentor vagyok, itt főképp nem a
kapzsiság vezet.
Bos