[Kepviselok] beszámolói kérdés ill. mentorjutker

Guber Tamás gubee at cs.elte.hu
2006. Nov. 25., Szo, 23:02:45 CET

a mentorok jutalmazását a szakterültei főmentorokra bízzuk, erről tervek
szerint a megbeszélésen akartunk bővebben tárgyalni, de mivel az idő
sürget, és mivel rákérdeztél ezért most megírom ide.
Szóval, kérem az összes főmentort hogy hétfőre legalább fejben szedje
össze mi alapján szeretné szétosztani a jutkert, és ha valaki még soha
nem adott le ilyet azonnal szoljon hogy segítségre van szüksége.

Üdv:
Guber Tamás