[Kepviselok] beszámoló

elnok at ttkhok.elte.hu elnok at ttkhok.elte.hu
2006. Nov. 26., V, 11:44:26 CET

Beszámoló

10.11-15.
Ezen a héten szerdán az ELTE Karrierközpontban voltam az Állásbörzével
kapcsolatos egyeztetések és a további együttműködés javításának érdekében,
majd az elmaradhatatlan EHÖK elnökségin vettem részt. Csütörtökön a
főszerkesztővel beszélgettünk a Nyúzról. Pénteken estére a Program
sörözőbe szerveztem kötetlen beszélgetést. A héten folyamatosan:
leveleztem, intéztem a közelgő tüntetéssel, illetve a belépőkártyákkal
kapcsolatos teendőket, átnéztem a teremelosztásunkat, összehívtam az
szmsz-bizottságot, több kedves jelenlévő segítségével rendet raktam az
északi haliban, elvittünk pár dolgot a raktárba, elolvastam a Nyúz
folyamatosan érkező cikkeit, egyeztettem az informatikussal a legfontosabb
informatikai teendőkről, és nem utolsó sorban találkozgattam a lágymányosi
másik két HÖK elnökével (közös ülés, halikarácsony, vezetőképző – ezek a
témák azóta is folynak, ezentúl már nem részletezném, csak ha fontos dolog
történt).

10.16-22.
Hétfőn délután Severnyák Illéssel, a TTK HÖK Karrierközpontos (kkp)
kapcsolattartójával beszélgettem, részben az előző heti kkp-s
beszélgetésemről, részben pedig a TTK-s hallgatói és álláskeresős
sajátosságokról. Ezután a titkárral beszélgettem a munkakapcsolatunk
javításáról, majd a szociális és a tanulmányi elnökhelyettessel az örök
sláger HKR-ről és az ezzel kapcsolatos további tervekről. Öt órakor az
szmsz-bizottság első ülésén vettem részt. Kedden délután a dékánnál
jártam, a másnapi kt és a HKR ügyében, de ha már ott voltam, néhány
kérvényt is megbeszéltünk. Este hatkor választmány volt. Szerdán a dékáni
tanács, majd a kari tanács után EHÖK elnökségire mentem. Csütörtökön
délelőtt a már említett másik két HÖK elnökkel egyeztettem, a szokásos
témákban, majd egy kicsit helyettesítettem az irodában, munkaebéden voltam
a tanulmányi elnökhelyettessel, majd kettőkor találkoztam a 108 magazin
főszerkesztőjével (a rendszeres listaolvasók ebből mindent tudnak már). A
nap csúcspontja a HÖOK tandíjellenes tüntetése volt a Várban, ezen is ott
voltam, találkoztam sok-sok ismerőssel. Pénteken segítettem az irodában,
szerveztem a bonosztást, rendet raktam meg ilyesmik. A hét folyamán
intéztem a gólyabál kérvényeivel kapcsolatos dolgokat, a vip-meghívókat, a
kar angol nyelvű kiadványával kapcsolatos egyeztetéseket, meg a megszokott
napi rutinfeladatokat.

10.24-29.
Kedden kb. öttől az EHÖK tanulmányi alelnökével, a tanulmányi
elnökhelyettessel, a gazdasági biztossal és az alapítvány elnökével a
HKR-rel kapcsolatosan beszélgettünk, majd fél héttől a TTK-TÁTK közös
ülésén vettem részt. Szerdán a gazdasági biztossal egyeztettük az általunk
kezdeményezett TTK-s Szakmai Szövetség létrehozásának első lépéseit, majd
öttől EHÖK elnökségi következett. Csütörtökön délután szmsz bizottsági
megbeszélés volt. Péntek déltől kb. vasárnap délig EHÖK elnökségi hétvégén
vettem részt. Szombat este itt kerültek elő a HKR-rel kapcsolatos újabb
infók, ezeket a tanulmányi és a szociális elnökhelyettessel kb. három órán
át vitattuk meg (msn áldásai). Vasárnap az előbb említettek segítségével
próbáltam a képviselőket a HKR újabb fejezetével kapcsolatban aktivizálni.
A hét folyamán: intéztem a napi ügyeket, a gólyabállal és nedves esttel
kapcsolatos teendőket.

10.30-11.05.
Héftőn kilenckor az érdeklődőkkel megbeszéltem a HKR legújabb verzióját,
majd a dékánnal is beszéltem róla. Délután kettőkor Szenátusi ülésen
vettem részt. Csütörtök reggel a tanulmányi elnökhelyettessel együtt
átdolgoztuk az szmsz bizottság javaslatait az alapszabályunknak megfelelő,
szövegszerű formába, majd Ring Péterrel beszélgettem az ISZSZ-ről, később
a már sokszor említett két HÖK elnökkel egyeztettünk, délután négykor az
alapítvány stratégiájának megbeszélésén vettem részt. A héten: sokszor
elolvastam az alapszabályt, leveleztem és ügyeket intéztem.

11.06-12.
Hétfőn délután találkoztam Kovács Balázzsal, az ISZSZ elnökével, a
szövetség jelenéről és jövőbeli terveiről beszélgettünk, majd öttől az
szmsz bizottság ülésén vettem részt. Kedden rendkívüli küldöttgyűlés volt.
Szerdán elkészült a HKR-rel kapcsolatos kt-i beadvány, találkoztam az IK
és a TÁTK HÖK elnökeivel (a témák még mindig ugyanazok). Csütörtökön
szerveztem kkp-os konferenciára embereket, utánajártam a halikarácsonnyal
kapcsolatos dolgoknak, és este részt vettem a TÁTK Gólyabálján. Pénteken
estére teázást szerveztem. Szombaton részt vettem a kommunikációs biztos
által szervezett workshopon. A héten: a gólyabállal kapcsolatos dolgokon
kívül ott volt még a HKR, a közös ülés, a közös vezképző és a
halikarácsony, ezeken túl már csak a napi feladatok ellátása maradt.

11.13-19.
Kedden választmányt tartottam. Szerdán a dékáni tanács, majd a kari tanács
után az EHÖK elnökségi ülésén vettem részt. Csütörtökön PPK-s gólyabál
volt. Ezen a héten ismét nem jelent meg a Nyúz. Ezzel kapcsolatban
intézkedtem, próbáltam a főszerkesztővel beszélni, pénteken választmány
volt a témában, szombaton délután cikket írtam és átolvastam harmadszorra
is a Nyúzt, majd elküldtem a nyomdának. Pénteken este Gólyabál volt, fél
kilenc felé megnyitottam, táncoltam, majd éjfélig a vip-ben voltam. A
héten a gólyabál volt a legfontosabb téma a HÖK háza táján, amiben tudtam,
segítettem. Persze a legtöbb tennivalóm a Nyúzzal kapcsolatos volt. A
héten még leveleztem, beszélgettem a közös vezetőképzőről és a többi,
éppen függésben levő dologról.

11.20-26.
Hétfőn IK-TÁTK-TTK HÖK közös ülést szerveztünk, előtte ezt a másik két HÖK
elnökével egyeztettük, majd öttől az ülésen vettem részt. Keddtől péntekig
beteg voltam. Sajnálom, hogy nem tudtam részt venni a keddi választmányon,
de úgy látom, nélkülem is megoldottátok a dolgot. A szerdai EHÖK
elnökségin a tanulmányi elnökhelyettes helyettesített, a csütörtöki EHÖK
kgy. pedig nélkülem is határozatképes volt. A betegségem lefolyása és a
kellemetlen tünetek taglalása nem ide tartozik, nem is szeretnék róla
nyilatkozni. Szombaton átnéztem a levelezésemet, pótoltam a heti
lemaradásomat.

Remélem, elég részletes volt. Sajnálom, hogy csak most sikerült megírnom,
de tanultam az esetből: már trenírozom magam arra, hogy a következő
betegségem alatt is teljes értékűen el tudjam látni a feladataimat, minden
lépésemről és szavamról híven beszámoljak ezen a listán és egyébként is
mindig megtalálható legyek a haliban, ha valakinek szüksége van rám.
Elnézést, hogy ez most nem így történt.

Sági Orsolya
ELTE TTK HÖK elnök
Name: besz_elnok.rtf