[Kepviselok] Beszámoló

Bosnyák András bosi at ttkhok.elte.hu
2006. Nov. 25., Szo, 11:45:41 CET

Üdv!
Elnézést a kései kiküldésért, volt egy kis értelmezési gondom az erről
hozott határozattal.

Mivel nekem is ez az első beszámolóm, röviden megemlíteném benne az okt.
10-i kgy való tevékenységeimet is.

Aug. végén részt vettem a mentordélutánon.
A regisztrációs héten segítettem a beiratkozásnál, felügyeltem egy
kritériumdolgozatnál és átvettem a mentorcsoportomat, akik eddig elég
minimális aktivitást mutattak, bár egyszer sikerült már néhányukat
elcsalnom vhova.
Szeptember folyamán részt vettem a szacsokon, igyekeztem megismerni a HÖK
tagjait és tevékenységeit, kérdőíveket vittem gépbe Pepének, próbáltam
tájékozódni képviselői feladataimról.
Dolgoztam a nyílt napon.

Egy kivételével részt vettem az szmsz bizottság megbeszélésein (sajnos
ezek miatt nem tudtam ott lenni egy mentormegbeszélésen se).
Időközben jelen voltam több választmányon is, valamint a megrendezésre
került szacsokon, ill. a szacsos beszélgetéseken (hivatalos összehívás
hiányában így tartottunk megbeszélést a lényeges dolgokról).
Igyekeztem segíteni a nálam informálódni vágyó hallgatóknak.
Orosz Dávid vezetése alatt részt vettem a Plakátkommandó munkájában,
lemondásának benyújtása után azonban nem éreztem úgy, hogy az én
kötelességem lenne a plakátolás.
Voltam a Programbeli sörözésen és a kislétszámú teázáson.
Több napon át jegyzetbónt osztottam.
Végig ott voltam a rendkívüli kgy-n.
Benyújtottam a szacskó pályázatomat.
Jelen voltam a 3 kari elnökségi ülésen.
Kitaláltam egy szakos játékestet, ezt szerveztem, nov. 23-án a szacs
jelentős sgeítségével meg is rendeztünk (köszönet Ferenczi Lacinak a
játékokért és mindenért).

Remélem nem felejtettem ki semmit.

Bosnyák András