[Kepviselok] [Fwd: Re: felügyelet kérése]

Guber Tamás gubee at cs.elte.hu
2006. Nov. 27., H, 14:05:30 CET

-------- Eredeti üzenet --------
Tárgy: 	Re: felügyelet kérése
Dátum: 	Mon, 27 Nov 2006 13:26:01 +0100
Feladó: 	Radnóti Katalin <rad8012 at helka.iif.hu>
Címzett: 	Guber Tamás <gubee at cs.elte.hu>
Hivatkozások: 	<001f01c6ed51$71e9cf00$ad00a8c0 at 1116e5okzvi7eg>
<456AD07C.3060005 at cs.elte.hu>

Kedves Tamás!
Köszönöm válaszát, de azt hiszem mégsem lesz szükség a segítségre, mert
már találtam jelentkezőket a felügyeletre.
Ellenben nagyon kíváncsi vagyok, hogy hány hallgató jön el megírni a
ZH-t, mert több kollegám panaszkodott azért, hogy folyamatosan ugyan, de
lemorzsolódtak a foglalkozásokról. Ezért különösen érdekes lesz, hogy
akik eljönnek, azok is hogyan fogják teljesíteni a ZH-t. Tehát az
eredményekről, az egész kritériumvizsga, a felzárkóztatás ezen
formájának tapasztalataival majd talán érdemes lenne a HÖK-nek is
foglalkozni.
Üdvözlettel
Radnóti Katalin