[Kepviselok] heti beszamolo

Attila Kalozi kalozi.attila at gmail.com
2006. Nov. 27., H, 14:10:44 CET

A mult heten a kovetkezo dolgokat csinaltam:
H:
TOFK-on targyaltam terem ugyben, a BEFS-nek szallitottam szamlat es
szerzodest, focibajnoksagot szerveztem, 3 roplabda meccset vivtunk este, en
voltam a "szakvezeto". (A TOFK-kal, kulkerrel es a kozgazzal jatszottunk)
Focimeccseken biro voltam.
K: Az alapitvanynak toboroztam osztondijasokat, szakkolegiumok ejszakajat
szerveztem, kollegiumi focibajnoksagot szerveztem, SOTE ellen vivtunk ferfi
roplabda meccset.
Sz:
Az EHOK sport kerdoivet tokeletesitgettuk, a kovetkezo evi focibajnoksag
szervezoivel targyalgattam, palyat bereltem a kevehaza utcai Alt. Isk-ben.
Cs:
IK HOK-hoz palyaztam, labdakat es halokat cipeltem az edzeshez, a rektori
hivatalban voltam sportugyeket intezni, roplabda edzesten voltam.
P:
Jutker palyazatokat irogattam, szamla ugyeket inteztem, telefonon
focicsapatokat hivogattam.
Szo:
Nagypalyas focicsapatnak segitettem palyazni, szerveztem a kovetkezo heti
roplabda eletet.
V:
A focibajnoksag osztottam be, eredmenyeit a honlapra rogzitettem. Delutan a
noi edzes utan ferfi meccs volt, kikaptunk a Diosdtol 24-15-re.

Kb. ennyi.

Kaloz
--------- következ? rész ---------