[Kepviselok] Beszámoló - Biológia Szakterületi Koordinátor

bioszk at ttkhok.elte.hu bioszk at ttkhok.elte.hu
2006. Nov. 27., H, 18:31:10 CET

Sziasztok Kedves Képviselőtársak!

Elnézéseteket kérem, hogy ilyen késve küldöm a beszámolómat, de kissé
zűrös volt az elmúlt időszakom!

Beszámoló:

- A legutóbbi beszámolóm óta tovább folytattam a levelezőlisták
működtetését, Fontos Dolgok írogatását!

- Megtartottam a fogadóóráimat, bár kissé problémás, hogy a HALI pont
akkor van zárva!

- Tovább tárgyaltam a Tanulmányi elnökhelyettessel és a Tanulmányi
Előadónkkal, hogy mi a helyzet a biológusok számítógép problémájával!

- Voltam a biológiás mentor találkozón!

- Legfontosabb, hogy tovább foglalkoztam a hallgatók kérdéseivel, és
problémáival, igyekeztem őket megoldani!

- Inkább mint magánember, de ettől függetlenül fontosnak tartottam, hogy a
BIOTDK-ra elnézzek!

Köszönöm, hogy elolvastátok!

Maradok Tisztelettel

Földi Mátyás