[Kepviselok] valasztmanyra

ELTE TTK HOK Kulugyi Biztos kulbiz at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 1., V, 23:56:08 CEST

Pályázat az októberi külügyi fórum támogatására

Október 16-án hétfon 15-18 óra között szeretnénk megrendezni a lágymányosi
külügyi fórumot, melyre külso szervezeteket is meghívnánk. Ahogy a
nevében benne van, a három HÖK külügyese közösen rendezi meg. Az eloadás
helye a 0.81-ben lesz, a standok pedig a Földgömbnél lenne. A rektori
engedély még folyamatban van, és a fórumhoz illo berendezések tárgyalása
is. Ezért pontos adatokat nem tudok mondani, csak egy várható összeget.

A standokhoz az asztalokat, székeket és a kék teritot szeretnénk igénybe
venni, amit egy kulso szervezettol tudunk kölcsönözni, ez pedig pénzbe
kerül. Krompecher Jánossal tudtam csak errol beszélni, hogy mennyibe
kerülhet, mert a megfelelo személy csak a héten lesz. Megtudtam, hogy kb.
3000-4000 Ft-ba kerülne egy asztal terítovel és székekkel. Mivel 7-8
szervezetet hívnánk meg, az asztal pedig 3 személyes, így 3*4000Ft-tal
számolunk. Illetve szeretnénk az eloadók számára és a standokra kis
üdítot, ropogatanivalót, cukorkát venni.

Úgy tervezzük, hogy legfeljebb 15 ezer Ft-ba kerül majd a rendezvény,
így egy HÖK-re nézve kb. 5000Ft költség jutna.

Ehhez kérem a támogatásotokat!

 			       Újváry Angelika
 			   ELTE TTK HÖK külügyi biztos
 			     kulbiz at ttkhok.elte.hu