[Kepviselok] beszamolo

ELTE TTK HOK kollegiumi biztos kollbiz at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 2., H, 10:55:30 CEST

Tisztelt Képviselök!

Az elõzõ beszámolóm óta a következõket tettem:

- szept 19-én délelött a várólistások kolléigumi felvételi ülésén vettem
részt
- szept 19-én délután KolHÖK ülés volt, amelyre készítettem módosítási
javaslatokat a készülõ HKR-hez, és ezek többségét el is fogadta a
bizottság.
- Szokásos feladatok: megtartottam a fogadóóráimat, válaszoltam a
hallgatók kérdéseire
- megkeresett egy hallgató, aki egy újonnan alakult szakkollégiumban
lakik, hogy segítsek a kollégiumuk SZMSZ-ének kidolgozásában, neki
tanácsokat adtam.
- Lejárt a mandátumom a KCSSK TTK DB Matematika SZACS titkáraként. Nem
indultam újra a posztért, az utódom Pauer Eszter lett.
- szept 26-án KolHÖK ülésen vettem részt a választmány
idõpontjában.
- Kóré András felkért, hogy vegyek részt annak az ad hoc bizottságnak a
munkájában, amely a kollégiumok SZMSZ-eit átnézi, és átvezeti a szükséges
módosításokat (HKR, KolHÖK miatt)

- az órarendem változása miatt a fogadóórámat a korábban írtakkal
ellentétben, KEDDEN 10-12 között, a Déli Haliban tartom.

 		Csupor Marianna
 	   TTK HÖK Kollégiumi biztos