[Kepviselok] beszámoló

szoceh at ttkhok.elte.hu szoceh at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 3., K, 10:40:30 CEST

Tisztelt Választmány!

Az előző beszámolóm óta lezajlott a szoctám átvétel. Rekord mennyiségű
pályázat érkezett be, amire számitottam is.  A hétvégén a tagok elbirálták
a pályázatokat, itt is voltak problémák, de megoldottuk. Vannak olyan
problémák, amik megoldása még folyamatban van.

Hallgatói levelekre rendszeresen válaszolok. Nyúzba irtam cikket.
Megtartottam a fogadóórámat.

A fogadóórám kedden 9-10-ig és pénteken fél 11-fél 12-ig az Északi
Hallgatói irodában.

Küldöttgyűlésre a beszámolót holnap tudom csak kiküldeni, előre is
elnézést a késésért.

Üdvözlettel:

         Seres Alexandra
          ELTE TTK HÖK