[Kepviselok] beszámoló

ELTE TTK HÖK elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 6., P, 16:10:20 CEST

Kedves Képviselők!

Alább olvashatjátok időrendi sorrendben, hogy hol s mint képviseltem a TTK HÖK-öt.

07. 11-15. EHÖK vezetőképzőn vettem részt.

07. 17-én megtörtént az átadás átvétel (matszacskó és elnöki).

07. 18-21. EFOTT - BRSZ sátor.

07. 25. Északi Hali  nagytakarítása.

07. 27. Diplomaosztó koordinálása.

07. 28. Borítékolás, padok lerakása.

08. 01. Karrierközpontos megállapodás meghosszabbítása, információkérés.

08. 02. IK HÖK elnökségi ülésen voltam.

08. 04-06. Mentortábor (előadás tartása).

08. 15. Informális EHÖK elnökségi ülésen voltam.

08. 15-19. Matekos gólyatábor (szervezés).

08. 21-22. IK Proginfó gólyatábor (vendégként)

08.22-24. Böfi gólyatábor (vendég)

08.24-25. Geo-bio gólyatábor (vendég)

08. 26-27. TÓFK gólyatábor (vendég)

08. 28. Választmányt tartottam

08. 30-31. Kémiás gólyatábor (vendég)

09. 01. Kézfogón mosolyogtam, este matek szacs ülésen voltam

09. 04-05. A beiratkozáson árultam cd-t, segítettem ahol tudtam és
okosítottam a gólyákat

09. 06. EHÖK elnökségi ülésen voltam.

09. 07. Beszélgettünk a mentorokkal, sok mindent tisztáztunk,
választmányt tartottam délután

09. 08. Tasnádi dékánhelyettes úrnál jártam, délután a tandíjas fórumot
készítettük elő

09. 09. A Nyúz első számának szerkesztése…

09. 11. Rendkívüli választmányt tartottam egy nyúzos cikkel kapcsolatban
és az IK HÖK küldöttgyűlésén vettem részt (elnököt választottunk)

09. 12. Választmányt tartottam.

09. 13. EHÖK elnökségin vettem részt.

09. 15-17. TÁTK-s gólyatábor (vendég)

09. 19. A HÖOK tüntetéssel kapcsolatos összejövetelén (majdnem
választmányon) vettem részt, majd választmányt tartottam.

09. 20. Dékáni Tanácson, majd Kari Tanácson vettem részt, este EHÖK
elnökségin.

09. 22. Nyílt Napon vettem részt, pár szóban népszerűsítettem a tétékás
hallgatói életet.

09. 22-23-án a HÖOK tisztújító küldöttgyűlésén vettem részt
Székesfehérváron.

09. 24. Délután Forgó Melindával és Ónodi Ferenccel egy BEF pénzügyeivel
kapcsolatos megbeszélésen vettem részt.

09. 25. Szenátus ülésen vettem részt.

09. 26. Választmányt tartottam.

09. 27. HÖOK BRSZ közgyűlésen vettem részt.

09. 28. Reggel a déli tömb liftjeinek rongálásával kapcsolatban a rektor
úrnál voltam egy megbeszélésen (részletes beszámolót írtam róla).

09. 29-10. 01. Választmányi hétvégén voltam.

10. 02. Az szmsz bizottság megtartotta első ülését.

10. 03. Délután rektor úrnál jártam, majd választmányt tartottam.

10. 04. Délelőtt az ELTE Karrierközpontjában jártam az állásbörzével
kapcsolatban, délután EHÖK elnökségin voltam.

10. 05. EHÖK tisztújító küldöttgyűlésen vettem részt. (Erről beszámolót
lehetőleg hétvégén küldök – ha nethez jutok.)

Ezeken kívül sokat voltam az irodában, segítettem is az irodavezetőknek,
illetve annak, aki bármilyen problémával megkeresett, tartottam a
kapcsolatot mindenkivel, aki számít (rektor, dékán, ehök, höok, más kari
hökök, alapítvány, lágymányosi üzemeltetés stb.). Igyekeztem minden
bizottsági és egyéb ülésre a lehető legjobban felkészülni, illetve az
adott témában jártasabb tisztségviselőkkel együtt kialakítani a közös
álláspontunkat.

Mint már kedden is megírtam, fogadóórámat hétfőnként délután 16-18 óráig tartom az északi haliban. Ha ebben az időpontban más elfoglaltságom akad, azt mindenképpen megírom a listára és azon a héten más időpontban leszek biztosan megtalálható.

Kérem a küldöttgyűlés tagjait, fogadják el a beszámolómat!

Sági Orsolya
ELTE TTK HÖK elnök
elnok at ttkhok.elte.hu